Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3030922
Denk dat ze op het strand verdwaald zijn....
Of gestrand.....in the middle of nowhere???
Gebruikersavatar
Door Hope
#3030977
Vrijdag had Nelson zo vreselijk veel jeuk dat we hem geen plezier zouden hebben gedaan met een lange autorit. We houden jullie opties in gedachten en gaan zodra het beter gaat een heerlijk dagje weg.
Het was echt geen doen helaas. Jammer, maar naar het strand gaan en een hond ergens bij een oppas achter laten terwijl hij gek  werd van de jeuk vind ik niet echt een goed idee voor een gezellig dagje uit. We zijn dus maar gewoon gezellig bij Nelson gebleven  :)
Door Lil
#3031661
Hope schreef: Vrijdag had Nelson zo vreselijk veel jeuk dat we hem geen plezier zouden hebben gedaan met een lange autorit. We houden jullie opties in gedachten en gaan zodra het beter gaat een heerlijk dagje weg.
Het was echt geen doen helaas. Jammer, maar naar het strand gaan en een hond ergens bij een oppas achter laten terwijl hij gek  werd van de jeuk vind ik niet echt een goed idee voor een gezellig dagje uit. We zijn dus maar gewoon gezellig bij Nelson gebleven  :)
strak plan! Dat strand blijft toch gewoon liggen als het goed is. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hope
#3114059
Yes! Nelson is top in orde, geen jeuk, veel uithoudingsvermogen.

Morgen gaan we dus eindelijk naar het strand. O ik heb er zoveel zin in!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3114116
Beetje laat, maar ik zou zeker in NL blijven.
Belgische kust valt niets te rapen als je met de hond wil gaan. ;)
Zelf gingen we ook altijd naar nieuwvliet (net over de grens, naast Cadzand) toen we jong waren. Om de belgische stranddrukte te ontvluchten. ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3114135
Tanna schreef: Leuk! En welk strand gaat het worden?
Oostkapelle denk ik... Vanavond even kijken op routenet.

Zusje gaat ook mee met haar vriend en hun drie hondjes. Leuk!
MarijeEnBoomer schreef: Het strand is zooooooo leuk  :D
Ik ben zoooooo benieuwd wat Nelson van de zee vindt!  :D
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3114169
Hope schreef: Oostkapelle denk ik... Vanavond even kijken op routenet.

Zusje gaat ook mee met haar vriend en hun drie hondjes. Leuk!

Ik ben zoooooo benieuwd wat Nelson van de zee vindt!  :D
Ik denk dat Nelson niet meer weg wil  :D :D
P wil graag een labrador dus breng hem maar langs  :biggrin2:
Door arenda
#3114205
Oost-Kapelle is prachtig. Even een aanrader voor een rustpauze; Strandpaviljoen de Piraat. Daar is ook je hond harstikke welkom. Lekker sfeertje en lekker eten. In elk geval veel plezier in t Zeeuwse!
Door Elvira
#3114222
Het is voor mij ongeveer een uur naar Venlo en een uur naar Oostkapelle, dus dan kom je op 2 uur. Heerlijk strand waar de honden het hele jaar los mogen. Je kunt ook iets eerder gaan bij Breezand, is iets dichterbij als je via Goes rijdt.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3114505
Goed opletten waar je met je hond op het strand mag. Het zomerseizoen is gestart en de boetes zijn weer lekker pittig.  ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3114801
Vanwege een overwachte trip van manlief en het slechte weer hebben we het even uitgesteld.
Hondjes hebben lekker in het bos gespeeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door