Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3035516
Lizzy schreef: De bruine mag blijven Borke :)

Leuke foto's. Grappig he, dat ze gelijk weten dat dit eten is! Moet je is met gekweekte brok proberen. Dat moeten ze eerst leren ::) :biggrin2:
Oh leuk zeg!

Kittens waren vroeger bij ons ook altijd dol op vlees, echt vlees  :biggrin2:
Door Jolly
#3039265
Danny schreef: Lekker smullen! Al druk met puppy visite? Hebben ze allemaal een baasje?
Nee helaas veel afzeggingen gehad, dus nog 3 pups beschikbaar.  :)
Ook mega veel aan de telefoon of mail idioten die voor 200 euro pup per direct willen etc etc.

Maar goed dat terzijde, pups zijn nu 5 weken en aangezien het bijna kerst is....
Moesten ze eraan geloven.
Ik zeg wel  diep diep respect voor iedereen met van die leuke pup/hond/kat kerst foto's.
Wat een  :-X werkje.

Afbeelding

Afbeelding tijger (geel)

Afbeelding leger (groen)

Afbeelding geblokt kleur (wit)

Afbeelding Molly
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3039269
Ohw, ze zijn geweldig!! Ik heb voor mijn kerstkaart gewoon een foto van Jacy en VL genomen, en VL afgeknipt (wilde hij zelluf  ::)  )

Kan ook niet zulke mooie kerstfoto's maken hoor, maar met pupjes is het vast niet moeilijk om een foto te laten lukken :smitten:
Door Danny
#3040205
Oh leuke foto's joh, hihi ja om mooie foto's te maken moet je soms engelen geduld hebben he!
Balen zeg dat je dus verder nog geen een pup kwijt bent. Hopelijk komen er snel nieuwe baasjes aan.
Door Jolly
#3041215
Ik heb liever 10 afzeggingen nu dan over 2 maanden de hondjes weer terug.

Vandaag onder grote belangstelling de pups even laten proeven van een basisschooldrukte.  :)

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door