Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3053140
Fenixjuh schreef: Ahw, wat lief :smitten:

Ik zag in het topic van Joel laatst dat ze de nieuwe pup in een hang-weegschaal had, lijkt me wel handig.
Zou dat? Lijkt me beetje eng voor de pup? ???
Door Danny
#3053697
Ah lekker in het tentje! 5 weken alweer, leuk!
Ga je zelf een pupje houden? Tja als je dan voor buitenlandse mensen ook nog eens een pupje moet aanhouden....dan zit je meteen met meerdere pups he. Als je zelf niets houdt en je hebt er de tijd voor lijkt het me wel bijzonder om er eentje wat langer te hebben. Maar ook wel veel werk.
Door Jantina
#3053721
We houden er zelf eentje in eigendom, maar niet in huis. Mijn ouders willen graag weer een hond in huis en daar gaat bij mijn voorkeur dan een teefje wonen, maar mocht er een reu meer uitspringen dan een reu. Op papier hebben we een hele mooi combinatie gemaakt en er hebben al fokkers gevraagd of ik aub een reu wil houden vanwege het bloed maar daar ben ik nog niet uit. Dus hoe dan ook houd ik wel een hondje heel dicht bij me. Vijf honden in huis is me met mijn zoontje van dan 1,5 jaar gewoon net even te veel om ze genoeg liefde en aandacht te geven. Daarbij zijn het honden die een gedegen opvoeding nodig hebben.
Door Jantina
#3062817
We zijn hier duidelijk aan de laatste fase bezig. Vandaag is het precies 8 wkn na de dekking. Ze is enorm zwaar, heb echt met haar te doen. Vandaag is ze eigenlijk in ene verandert. Ze heeft minder eetlust, we wandelen op bejaardentempo (gisteren nog gewoon flinke wandeling), ze heeft geen enorme zin meer om mee te gaan, is hijgerig, er hangt slijm aan de vulva...kortom, ik vind het spannend worden.
Door Lizzy
#3062880
Jantina schreef: We zijn hier duidelijk aan de laatste fase bezig. Vandaag is het precies 8 wkn na de dekking. Ze is enorm zwaar, heb echt met haar te doen. Vandaag is ze eigenlijk in ene verandert. Ze heeft minder eetlust, we wandelen op bejaardentempo (gisteren nog gewoon flinke wandeling), ze heeft geen enorme zin meer om mee te gaan, is hijgerig, er hangt slijm aan de vulva...kortom, ik vind het spannend worden.
Ohww, zeker spannend! Sterkte en succes :-*
Gebruikersavatar
Door joel
#3063348
Fenixjuh schreef: Ahw, wat lief :smitten:

Ik zag in het topic van Joel laatst dat ze de nieuwe pup in een hang-weegschaal had, lijkt me wel handig.
Hihi ja dat klopt, dat is een gewone unster.
Hij weegt heel nauwkeurig, maar de laatste foto (dacht met 15 weken?) werd het wel heel wiebelig ja ;D

Jantina, succes met de laatste dagen!
Spannend hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door