Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3024164
odradaatje schreef: Maar als je het iemand niet wenst en gewoon een statement doet is 'a pawsome 2015' toch goed.
In wat voor context bedoel je het dan, als je het niet als wens zegt?
Door Ruisje
#3024165
Anne in Duitsland schreef: In wat voor context bedoel je het dan, als je het niet als wens zegt?
Ik dat ze het bedoelt als "Ik wens je een gelukkig nieuwjaar" of zonder het wensgedeelte en ik zeg alleen "gelukkig nieuwjaar!
Door Anne in Zweden
#3024173
Ruisje schreef: Ik dat ze het bedoelt als "Ik wens je een gelukkig nieuwjaar" of zonder het wensgedeelte en ik zeg alleen "gelukkig nieuwjaar!
Maar dat is dan toch nog steeds een wens en geen statement? Ik denk dan overigens dat 'Have a pawsome 2015' nog steeds vaker wordt gezegd dan alleen 'A pawsome 2015'. Zoals ze ook 'Happy New Year!' roepen zonder 'a'. Voor zover ik weet.
Door Ruisje
#3024282
Anne in Duitsland schreef: Maar dat is dan toch nog steeds een wens en geen statement? Ik denk dan overigens dat 'Have a pawsome 2015' nog steeds vaker wordt gezegd dan alleen 'A pawsome 2015'. Zoals ze ook 'Happy New Year!' roepen zonder 'a'. Voor zover ik weet.
Ja klopt, het blijft een wens, maar ik denk dat ze dat wel bedoelde. Wel vind ik 'Have a PAWsome 2015!' nog beter klinken! Dus nu krijgen we allebei een kaartje met de feestdagen. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 20 nov 2014, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aprilsnow
#3024341
Ruisje schreef: Ja klopt, het blijft een wens, maar ik denk dat ze dat wel bedoelde. Wel vind ik 'Have a PAWsome 2015!' nog beter klinken! Dus nu krijgen we allebei een kaartje met de feestdagen. :biggrin2:
Ik ben denk ik van de luie tak van de familie. Zet vaak zoiets als Merry Christmas and a happy new year op de kaarten. Geen wish, wishing of have a. Taaltechnisch zou het vast wel moeten  :P
Door Anne in Zweden
#3024359
odradaatje schreef: Ik ben denk ik van de luie tak van de familie. Zet vaak zoiets als Merry Christmas and a happy new year op de kaarten. Geen wish, wishing of have a. Taaltechnisch zou het vast wel moeten  :P
Nee, hoor, ik ben nog veel luier en koop gewoon kaartjes waar dat al op voorgedrukt staat, zonder 'Wishing you' oid. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door