Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3021997
monster schreef: Ik kijk mee. Met een beetje mazzel helpt het mee om Barf aan de familie uit te leggen.
Neuh, zo diepgaand gaat het zeker niet wezen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3022046
Ik ga kijken natuurlijk....en hoop dat ik prettig verrast wordt.

Maar eerlijk...zodra men in een aankondiging al begint over geitenkoppen dan weet je als programmamaker al dat je een hele grote groep mensen in 1 x de riebels bezorgt en het beeld van de rauwvoerder als barbaarse geitenwollesok is neergezet. Een anti-barfverhaal begint dan meestal ook met "ook geen zin om met halve dooie koeien te gaan slepen".

En ik vind het voor een "groen" programma een omgekeerde wereldvraag. Juist bij "groen" zou puur en onbewerkt zonder E-meuk erin het voordeel van de twijfel moeten krijgen en zou een vraag in de trand van....is dat droogvoer voor die honden/katten wel zo gezond, beter passen.

Maar goed, ik wacht het netjes af. :)
Door judith1967
#3022065
Ik ga morgen ook kijken,hoop dat het een eerlijke uitzending gaat worden,maar als ik zo die tekst hoe gezond is het nou eigenlijk?
Ben ik bang dat ik tenenkrommend op de bank zal zitten
Door Ruisje
#3022123
Lizzy schreef: Ja, en twee keer raden wie daar in zit :-X :biggrin2:

Moi.

Ik ben wel heel benieuwd wat het geworden is hoor.... Sneakpreview: http://www.npo.nl/kassa-groen/17-11-2014/VARA_101370504. In beeld Biscuit.

Heel eerlijk gezegd ben ik een beetje bang voor de uitzending. Mij stelde ze nauwelijks (of eigenlijk geen) kritische vragen en mijn opponent is Esther Plantinga. Ben benieuwd hoeveel kans zij heeft gekregen en wat de montage er uiteindelijk van heeft gemaakt.... Als dit nou weer zo tegenvalt, was het de laatste keer dat ik ooit meewerk. Ik wilde ook eigenlijk niet, maar ze drongen zo vriendelijk aan.
...
Natuurlijk ga ik kijken en hoop dat je ongelijk hebt en het positief voor ons barfers gemonteerd is! :)
Angelique schreef: Ik ga kijken natuurlijk....en hoop dat ik prettig verrast wordt.

Maar eerlijk...zodra men in een aankondiging al begint over geitenkoppen dan weet je als programmamaker al dat je een hele grote groep mensen in 1 x de riebels bezorgt en het beeld van de rauwvoerder als barbaarse geitenwollesok is neergezet. Een anti-barfverhaal begint dan meestal ook met "ook geen zin om met halve dooie koeien te gaan slepen".
...
Vergeet de enge eencelligen niet. ;)
Door Juul
#3022126
Lizzy schreef: Ja, en twee keer raden wie daar in zit :-X :biggrin2:

Moi.

Ik ben wel heel benieuwd wat het geworden is hoor.... Sneakpreview: http://www.npo.nl/kassa-groen/17-11-2014/VARA_101370504. In beeld Biscuit.

Heel eerlijk gezegd ben ik een beetje bang voor de uitzending. Mij stelde ze nauwelijks (of eigenlijk geen) kritische vragen en mijn opponent is Esther Plantinga. Ben benieuwd hoeveel kans zij heeft gekregen en wat de montage er uiteindelijk van heeft gemaakt.... Als dit nou weer zo tegenvalt, was het de laatste keer dat ik ooit meewerk. Ik wilde ook eigenlijk niet, maar ze drongen zo vriendelijk aan.

Maar goed, laat ik het positief zien: het was een hartstikke leuke dag, we zijn eerst met de filmploeg naar het bos geweest, met de honden, vervolgens zijn we hier thuis geweest en hebben ze het eten van de honden gefilmd. En daarna zijn we naar het Islam Centrum in R'dam gegaan om BARF boodschappen te doen. Ze zijn hier van 's morgens 9 uur tot 's middags een uur of 2 bezig geweest. Waarschijnlijk voor 2 minuten uitzending. Ja, zo gaat dat.
Mmmm, dat klinkt inderdaad een beetje alsof je alleen maar de pakkende illustratieve beelden mocht leveren........
Door Lizzy
#3022129
Ik heb natuurlijk direct gevraagd naar de insteek van het programma. En gezegd dat ik nul behoefte voel om mee te werken aan een anti programma. En nou ja, mij is verzekerd dat dat het zeker niet zou worden. Dus daar ga ik dan maar vanuit....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door