Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3022728
Nou, ik vond het best oké hoor. Puntje, oppassen met baby's. Ja, lijkt mij wel oké dat je je hond je baby niet laat likken, sowieso ;)

En verder, laatste zin, want de hond is van nature toch een vleeseter! Nou, prima toch? Dan mag er best gezegd worden dat een hond geen duurzaam huisdier is. Al lijkt met mij logisch dat een klein dier al sneller duurzaam is dan een groot dier.

Ik vond niet dat er raar gedaan werd verder, Lizzy en Leo werden met respect gefilmd vond ik, weinig sensatie.

En Plantinga vond ik ook niet eens erg negatief. En ik vond het wel lollig, die brokjes in de vorm van mijn barfmenu (groent, bot en vlees :P)
Door Martine-Tom
#3022733
Ik vond het ook niet tegenvallen. Alles wat ze zegt klopt, alleen jammer dat er dan niks negatiefs over brok komt, maar goed zo is het nou eenmaal.
Overgens zou ik mijn baby ook niet laten likken door een brokkenhond...of konijn maar dat ter zijde  :P
Door *Natasja*
#3022734
Angelique schreef: Het viel mij niet tegen. Het enige minpuntje vond ik dat de vraag was...is dat wel gezond voor je hond en de conclusie was...als je voor duurzaam wilt gaan zijn brokken de beste keus (na de cavia).
Ja, want die bestaan uit restproducten die overblijven. Jammer dat ze er dan niet bij vertellen waar die restproducten precies uit bestaan.
Door Ruisje
#3022737
Ik vond het stukje best positief! Lizzy vertelde duidelijk en met overtuiging haar verhaal, terwijl mevrouw P. volgens mij zelf twijfelde aan haar waarheid, beetje hakkelend overkwam en het brokkenverhaal m.i. niet goed uit de verf kwam!

Hoera!!! :D

hannabelgje schreef: Allemaal aan de cavia's en konijnen dus.
Zijn Sergi en Lily het helemaal eens, maar dat is zeker niet de bedoeling... :P
Laatst gewijzigd door Ruisje op ma 17 nov 2014, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3022738
Het feit dat mijn hond wel eens in de sloot springt,  door de viezigheid rolt,  daar wordt dan weer niemand ziek van...  Maar die vleesjes...  Tsja ook jammer dat er heel zwart wit over bot gesproken werd: ja er moet wel eens geopereerd worden,  dat dat dan is omdat met verkeerd bot voert wordt dan niet verteld,  alle bot lijkt nu gevaarlijk...  Beetje jammer allemaal,  maar de hondjes zagen er goed uit!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3022739
*Natasja* schreef: Ja, want die bestaan uit restproducten die overblijven. Jammer dat ze er dan niet bij vertellen waar die restproducten precies uit bestaan.
Daarvoor verwijzen we naar de keuringsdients van waarde  ;D
Door eelke
#3022740
Martine-Tom schreef: Ik vond het ook niet tegenvallen. Alles wat ze zegt klopt, alleen jammer dat er dan niks negatiefs over brok komt, maar goed zo is het nou eenmaal.
Overgens zou ik mijn baby ook niet laten likken door een brokkenhond...of konijn maar dat ter zijde  :P
Nou ja, kleurstoffen alleen voor het gevoel van de baas bv. En maar 4% vlees terwijl ze later verteld dat honden vleeseters zijn. Vind ik best negatief :P
Door lalabebe
#3022741
brokken duurzamer.....oja de fabrieken lopen op lucht, de verpakking is zeker biologisch afbreekbaar, en de granen en toevoegingen die kosten ook helemaal geen energie of op zulllen op een of  andere manier geen invloed hebben op het wel of niet duurzaam zijn, en tja als je er maar 4 tot 14% "vlees' in stopt kan ik het ook. Brrr wat een draak van een vrouw zeg.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3022746
eelke schreef: Nou, ik vond het best oké hoor. Puntje, oppassen met baby's. Ja, lijkt mij wel oké dat je je hond je baby niet laat likken, sowieso ;)

En verder, laatste zin, want de hond is van nature toch een vleeseter! Nou, prima toch? Dan mag er best gezegd worden dat een hond geen duurzaam huisdier is. Al lijkt met mij logisch dat een klein dier al sneller duurzaam is dan een groot dier.

Ik vond niet dat er raar gedaan werd verder, Lizzy en Leo werden met respect gefilmd vond ik, weinig sensatie.

En Plantinga vond ik ook niet eens erg negatief. En ik vond het wel lollig, die brokjes in de vorm van mijn barfmenu (groent, bot en vlees :P)
+1  (scheelt tikken)  :)




Verder: je kunt van zo'n uitzending ook geen diepte verwachten, dus wat er hier getoond is vind ik alleszins meevallen.
Door Tamara
#3022747
Ashena schreef: Het feit dat mijn hond wel eens in de sloot springt,  door de viezigheid rolt,  daar wordt dan weer niemand ziek van...  Maar die vleesjes...  Tsja ook jammer dat er heel zwart wit over bot gesproken werd: ja er moet wel eens geopereerd worden,  dat dat dan is omdat met verkeerd bot voert wordt dan niet verteld,  alle bot lijkt nu gevaarlijk...  Beetje jammer allemaal,  maar de hondjes zagen er goed uit!


De meeste honden die worden geopereerd zijn volgens mij de honden die die gekookte dinobotten krijgen. runderbotten dus..
Door Martine-Tom
#3022750
eelke schreef: Nou ja, kleurstoffen alleen voor het gevoel van de baas bv. En maar 4% vlees terwijl ze later verteld dat honden vleeseters zijn. Vind ik best negatief :P
Klopt, maar de gevolgen kwamen er niet bij kijken, als jouw barfhond een baby likt word de baby ziek, dat geeft net een wat andere toon dan "och ja dat is puur voor de baas, de hond ziet het verschil niet" er word niet gemeld wat die overige 96% is en wat dat voor de hond doet qua gezondheid...of dat een brokkenhond ook salmonella uitschijt  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door