Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3024107
Ik heb ook besured net als Theo maar ik ga zeker rond shoppen.

Vergoeding bril zou 250 euro per twee jaar zijn maar bleken ze ongemerkt te hebben veranderd naar 125 euro per jaar zonder dit te noemen bij wijzigingen. Ook naar eyewish gegaan omdat ze daar contract mee hadden zodat ik niet voor hoefde te schieten. Medewerker eyewish vertelde bij uitzoeken bril ook keurig dat ik die 250 euro vergoed zou krijgen.
Bij het bril ophalen ineens mededeling dat ik veel meer moest betalen omdat maar helft werd vergoed... Dat terwijl ik het jaar daarvoor niets had gedeclareerd en je een bril nou eenmaal voor meerdere jaren koopt (ik wel tenminste) en klantvriendelijkheid was ver te zoeken...... Ik had maar een maand eerder montuur met 1 glas moeten kopen en andere glas een maand later (had hem in januari aangeschaft) want dan was het wel volledig vergoed...
#3031394
Iemand enig idee waarom je bij de ene verzekering voor de basis 68 en bij de andere bijv. 85 euro moet betalen? Wel met het hoogste eigen risico.
Mijn inziens is de basisverzekering toch overal hetzelfde? Meende dat dat wettelijk is vastgelegd.
Laatst gewijzigd door lianneke op ma 01 dec 2014, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#3031511
Premieverschillen voor de basis verzekering kan, het ligt er oa aan of je natura of restitutie (vrije keus van ziekenhuis ed) afsluit. Ook hulp in het buitenland kan verschillen.

Ik ben volgend jaar in ieder geval 9 euro minder kwijt. Ik hoef geen aanvullende verzekering meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door