Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#3032531
Wat een nare berichten allemaal. Iedereen veel sterkte en kracht gewenst.
Ik kan er nog een schepje bovenop doen...mijn moeder verwachtte uitslag van onderzoeken, maar ging naar huis met een compleet andere diagnose. Ze 'viel door de mand' met hartfalen terwijl ze onderzocht werd voor systemische sclerose.  Dat heeft ze ook, maar dat is nu minder belangrijk. Kan er nog wel bij naast MS en epilepsie die mijn vader heeft. Gelukkig zijn wij vrij nuchter, maar ze moest wel even flink slikken. :-\ Binnenkort volgen verdere onderzoeken en weten ze meer wat er loos is. Met wat mazzel is het 'gewoon' dotteren of een stent, daar gaan we dan maar voor.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3032689
Inge en Bono schreef: Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken! :bigarmhug: :-*
+1.  :-* :bigarmhug:

Ik denk dat we storm of sneeuw krijgen. Mijn poppetje is meer dan druk vandaag. Ze heeft al op tafel gestaan, is nu aan een inspectie in de tuin begonnen.. en ja, we zijn al 2 uur aan zee geweest. Dat 1 x daags eten werpt zn vruchten nu al af. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Els&Flow op wo 03 dec 2014, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#3032770
Els&Flow schreef: +1.  :-* :bigarmhug:

Ik denk dat we storm of sneeuw krijgen. Mijn poppetje is meer dan druk vandaag. Ze heeft al op tafel gestaan, is nu aan een inspectie in de tuin begonnen.. en ja, we zijn al 2 uur aan zee geweest. Dat 1 x daags eten werpt zn vruchten nu al af. :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Wat een rare hond, je gaat toch niet op tafel staan zegt Charlie! :biggrin2:

Ik wil iedereen die dat zo goed kan gebruiken heel veel sterkte wensen. :-*
Door eelke
#3032884
Thuisgewerkt, en net een heerlijk rondje bos met twee uber frisse guppen gedaan. ff lekker uitgewaaid. Net een warme chocomel op bij de kachel, ff zitten nog, en dan aan mijn route beginnen.

Over 2 weken en een dag heb ik vakantie. Lekker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door