Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3019683
Hier lopen ze ook met 12 tot 15 honden. :-\
Heb wel eens gezien dat er 1 hond bij de auto bleef zitten toen ik het tegen de zei, zei ze oww ja die had geen zin pik ik wel weer op als ik er langs komt :-X
Of zij loopt helemaal aan andere kant veld en 1 hond blijf bij mij plakken. Terwijl ik een hond heb die niet wil spelen en niet van opdringerig gedrag hou. Zielig voor die hond maar die heb ik met harde stem weggejaagd haar kant op :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3019693
In Tilburg was het ook een drama. Ik ben blij dat het hier veel rustiger is.
Hope is een keer in zo'n groep terecht gekomen en was helemaal in paniek. Hij liep los in het losloopgebied en ik werd van achter ingehaald door een groep honden die totaal niet onder controle waren. Er liepen er een stuk of 20 los en ze luisterden geen één van allen. Ze hebben ook vaak nog een grote mond, die begeleiders. Ze mogen daar gewoon lopen zeggen ze dan, en in feite is dat misschien ook wel zo, maar het kan naar mijn idee nooit de bedoeling zijn dat niemand zijn hond nog durft los te laten in de angst die groep tegen te komen. Volgens mij kan je een hond alleen loslaten als hij luistert, en dat was met deze groep in elk geval niet zo.

Ik zag ze ook regelmatig rijden met honden op de voorstoel en los achterin omdat alle hokken vol zaten.
Van mij mag er regelgeving komen wat dat betreft. Een maximaal aantal honden per begeleider en ook nog een maximaal aantal honden per groep. Want twee begeleiders en 30 honden is ook gewoon vreselijk veel.
Door Jantina
#3019702
MarijeEnBoomer schreef: Dat ze in zuid Holland maar snel het voorbeeld van Utrecht mogen volgen!
Is in Alblasserdam en Oud-Alblas al zo, en da's ook Zuid-Holland. Er staan nu ook informatieborden bij de toegangshekken van de losloopgebieden welke HUS-en hier mogen lopen. Nadeel is voor mij dan wel weer dat de particulier er ook met maximaal 3 honden mag lopen en ik heb er 4. Maar goed, ik begrijp de grens.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3019843
Jantina schreef: Is in Alblasserdam en Oud-Alblas al zo, en da's ook Zuid-Holland. Er staan nu ook informatieborden bij de toegangshekken van de losloopgebieden welke HUS-en hier mogen lopen. Nadeel is voor mij dan wel weer dat de particulier er ook met maximaal 3 honden mag lopen en ik heb er 4. Maar goed, ik begrijp de grens.
Kun je dit niet 'gewoon' verkeerd lezen? Als in: maximaal 3 tegelijk los en om de beurt 1 aan de lijn.

Ik ben echt blij dat ik het niet (her) ken.
In de tijd dat Jacy zelf moeite had was het voor mij genoeg om de berm in te duiken. Er is 1 (prachtig) hondengebied dat ik mijd, en er zijn veel plekken waar ik illegaal mijn hond los heb. Grappige is, als er mensen langskomen en hij gaat onder commando (af of hier) zie je veel mensen kijken of ze water zien branden en krijg ik alleen maar positieve reacties terwijl we iets doen wat niet mag. .

Ontopic: fijn voor Paddy en haar collega dat het goed is afgelopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door