Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3024772
Pauline schreef: Onze badkamer is trouwens absoluut geen 2.40x1.90...... Hoezo overschatten.... Hij is hooguit 1.90x1.90..... ::) :biggrin2:
hihi, wij hebben ook zo'n kleine badkamer. Als ik mijn armen wijd uit hou raak ik net niet de muren, maarre... groot genoeg. Hij is alleen niet zo mooi als wat ik hier allemaal voorbij zie komen, dus geen foto's van onze douche hier  :P
#3026742
Wij hebben hele grote tegels.. en iets te regelmatig lekkage. :-X De vorige bewoners hebben de badkamer zelf gebouwd en hebben nergens kimband onder gedaan, dus de tegels rechtstreeks op de gipsblokken geplakt. Een douche word nou eenmaal nat, dus die gipsblokken raken verzadigd op den duur en dan komt de hele handel weer van de muur.  :-X
We hebben wel besloten dat, als er nu weer tegels omlaag komen, alles eruit gaat en we voor een tegelloze badkamer gaan. Dit is ook niet leuk, steeds 2 weken niet douchen want dan moet eerst alles goed drogen, opnieuw tegels erop, weer drogen.. ik word er niet vrolijker van. :-\
#3027189
Els&Flow schreef: Wij hebben hele grote tegels.. en iets te regelmatig lekkage. :-X De vorige bewoners hebben de badkamer zelf gebouwd en hebben nergens kimband onder gedaan, dus de tegels rechtstreeks op de gipsblokken geplakt. Een douche word nou eenmaal nat, dus die gipsblokken raken verzadigd op den duur en dan komt de hele handel weer van de muur.  :-X
We hebben wel besloten dat, als er nu weer tegels omlaag komen, alles eruit gaat en we voor een tegelloze badkamer gaan. Dit is ook niet leuk, steeds 2 weken niet douchen want dan moet eerst alles goed drogen, opnieuw tegels erop, weer drogen.. ik word er niet vrolijker van. :-\
Weten jullie al wat jullie dan wel willen?

Zo'n badkamer met trespa of glas, daar kan ik me niet veel bij voorstellen, wat doet men dan met de naden?
#3144436
Ik hijs even een oeroud topic omhoog  :biggrin2:

Heb je ondertussen al een keuze kunnen maken Borke?

Hier gaat het ook gebeuren, de badkamer gaat op de schop!
We gaan van een 2,15 x 2,10 naar 2,15 x 4,20  :D

En nu wil ik heeeel graag het betonlook op de muren, ook in de douche. Lijkt me prachtig!
Verschillende badkamermeneren hebben er al over verteld, maar ik wil liever echte ervaringen horen  ;)

En daarnaast.. willen we ook graag een gietvloer in de badkamer. Heeft iemand daar ervaring mee?
#3144490
Wat gaaf Chantal, jullie trekken er een ruimte bij!?

Bij ons is er niets veranderd.
De serieuze wens is er nog steeds, maar de twijfel ook.

Ik wil graag gladde wanden en een dito vloer, maar de badkamer die we nu hebben ziet er prachtig uit.
Alle liefhebbers van een bad (wat wij dus niet zijn) snappen niet waarom wij iets willen veranderen.

Ik ken niemand die goede ervaringen deelt met andere gladdere wanden en vloeren, dus ben ik bang veel geld uit te geven, lang in de troep en in het ongemak te zitten (wij werken beiden thuis en dat geeft veel storing en afleiding) en dan uiteindelijk spijt te krijgen.

Wij laten het dus voorlopig even zo, het heeft geen haast, alles wat we hebben functioneert goed en ziet er prima uit  :biggrin2:
#3144514
judith1967 schreef: Heb niet het hele topic doorgelezen dus mss staat het er al.
Wij hebben dit in onze badkamer

http://www.cando.eu/nl-nl/assortiment/w ... elpanelen/
Interssant!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen er mee?

Welke hebben jullie, ik zie keuze uit slechts 2 dessins: zwart leisteen en witte tegels?
Hebben jullie het op de wand, de grond of beide?
Hoe lang hebben jullie het al?
Zelf geplaatst of laten doen?
#3144534
Ik zie dat die wij hebben er niet bij staat :-[
Wij hebben wandplaten met  mozaiektegelpatroon.Gekoht bij de Karwei.Daar hadden ze toen ook keuze uit blauw mozaiektegelpatroon.En gewoon creme wit zonder motief.Mss was dat dan niet van het merk CanDo.
Marko heeft het er zelf opgedaan.Enkel de muren op de grond vloertegels.
Ook achter het badkamemeubel zit het.Maar we hebben een dichte douchecabine
Het zit er al best wel lang op zo 7 jaar.
Ik vind het wel een uitkomst,omdat onze badkamer  boven zit en wij de wanden niet konden betegelen.
Ben er wel tevreden over,is goed af te nemen.
Maar wil over een paar jaar ook wel weer wat anders.Dan komt er ok een grotere dakkapel en dan kunnen krijgen wij ook een grotere douche.

Wij zijn eens op vakantie geweest in Groningen,in een huisje van  Restinn,en die hadden ook de badkamer met die CanDo platen in het zwart,en ik vond het erg mooi.Leek net echt op tegels.
Het was een inloopdouche en daar zaten ook die wandplaten,daar hadden ze wit,maar nergens lelijk ofzo door al het water.Maar ik vond de zwarte wandplaten mooier dan die witte ;)
Heb even wat foto's van de badkamer.Dit is de badkamer van het huisje van Restinn,dus niet onze badkamer :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo krijg je een beetje een idee  ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op zo 16 aug 2015, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door