Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3018650
Extreme schreef: Onze ouwetje is bijna 14 1/2.
Het grote aftellen is begonnen, duimen op dat hij vandaag gaat verbeteren anders word het deze week erg stil in huis  :'(
Ach onze ouwe knuffelaar, al ouder dan we verwacht hadden, hd, spondylose, als jonge god gedumpt en daardoor aangereden. Gelukkig hebben wij hem gevonden in het asiel :smitten:
Pijn stilling hielp goed, totdat hij afgelopen zaterdag ineens niet meer goed je voorpoot kon neerzetten, gister verbeterde het wel, maar nog niet genoeg, dus aan de maximale pijnstilling, hard duimen op, stil wetende....... :'(  :'(  :'(

(ruim 3 weken geleden onze laatste kat van ruim 18 in moeten laten slapen, onze ouwetje is de laatste huisdier die we nog hebben, binnen 2 jaar tijd van 4 huisdieren, 2 katten en 2 honden naar nu nog 1 hond, het gaat hard  :'()


Ach jee , Ja het kan ineens erg hard gaan met die oudjes . Sterkte en een dikke knuf  :-* :-* :-*
#3018667
Extreme schreef: Onze ouwetje is bijna 14 1/2.
Het grote aftellen is begonnen, duimen op dat hij vandaag gaat verbeteren anders word het deze week erg stil in huis  :'(
Ach onze ouwe knuffelaar, al ouder dan we verwacht hadden, hd, spondylose, als jonge god gedumpt en daardoor aangereden. Gelukkig hebben wij hem gevonden in het asiel :smitten:
Pijn stilling hielp goed, totdat hij afgelopen zaterdag ineens niet meer goed je voorpoot kon neerzetten, gister verbeterde het wel, maar nog niet genoeg, dus aan de maximale pijnstilling, hard duimen op, stil wetende....... :'(  :'(  :'(

(ruim 3 weken geleden onze laatste kat van ruim 18 in moeten laten slapen, onze ouwetje is de laatste huisdier die we nog hebben, binnen 2 jaar tijd van 4 huisdieren, 2 katten en 2 honden naar nu nog 1 hond, het gaat hard  :'()
:bigarmhug: 
#3019119
Willem was de oudste van kattenstel. Maar heb hem begin oktober laten inslapen omdat hij steeds minder ging functioneren..Maar hij was ongeveer 23/24 jaar.
De oudste van beestenboel is nu kater Sammy : 15 jaar. En dan komt Karel met zijn 14 jaar.
#3019132
De hondjes zijn nog puber maar we hebben ook MAZZEL nog onze jeweetwelkater..hij komt uit het asiel..daar wordt standaard een leeftijd gegokt..dus hij zou een jaar of 6 zijn geweest toen hij de "mazzel"had om bij ons te wonen na het overlijden van mijn 17 jarige, al 5 jaar suikerpatien, jeweetwelkater...
Ik weet echt niet meer precies wanneer ik hem opgehaald heb maar heb wel wat andere aanknopingspunten waaruit ik kan berekenen hoe lang hij al bij mij is..en dat is echt een jaar of 16 dus ik denk dat Mazzel echt over de 20 jaar is..hij is net als eerder genoemd..heel mager..plast veel..maar heeft nog megaveel lol, spint, knorrt, komt binnen de tuin overal..spring 1.10 om op mijn "slachttafel"te komen om zo heerlijk aan een ganzenkarkas te gaan vreten...ik ga niet meer met hem naar de dierenarts..dat is altijd een trauma geweest en ik heb totaal niet het idee dat hij lijdt..hij heeft wel hier en daar een bult maar ook verder geen last van..en..t mooiste van alles met zijn amper 2 kilo is hij 75 kilo aan bulldogen vet de baas hahaha.
Als hij komt te overlijden dan laat ik zijn chip uit lezen en dan weet ik hopelijk nog iets preciezer of hij recordhouder is....
#3019354
Ruisje schreef:
Wow is Mientje op de foto ook al 20+? Wat ziet ze er ontzettend goed uit!

Foto is van 2011, dus 20 zonder de + ;)
Ze ziet er nog zo uit en heeft een gebit van een jonge blom omdat ze al heel haar leven ook zelf het een en ander vangt en opeet. :)
Whow zo'n looks op die leeftijd, echt geweldig!
#3019966
Afbeelding

Zazou is 13 ½ jaar. Maar ze is nog zo fit als een hoentje. Heel veel mensen denken dat ze nog heel erg jong is. Ze is een klein katje van 3kg. Heel erg lief voor iedereen, gaat altijd bij de visite op schoot zitten. Haar moeder en broer die we ook in huis hadden zijn maar 3 en 4 jaar oud geworden helaas, door ongeluk en ziekte.  Zazou mankeert nou werkelijk nooit iets.  Of... nee.... da's niet helemaal waar. We hebben haar zo'n drie jaar geleden van de verstikkingsdood gered. Ze kreeg haas te eten wat ze erg lekker vond en lang niet had gehad, ze schrokte het naar binnen, ik was gelukkig op tijd bij haar en Peter was thuis. Paniek, maar gelukkig was Peter nuchter genoeg om een tangetje uit de garage te gaan halen en zo kon ze op tijd gered worden. Er zat een stuk vast achter in haar keel wat er anders nooit uit had gekomen. Haar eerste leven is nu verspeeld, maar ze heeft er nog zes over. Volgens mij kan ze nu nog wel 13 jaar mee. (ik hoop het)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door