Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#3015121
M@rina schreef: Heel verstandig, een teef en reu, Al ben ik door die 1e ervaring wel erg voorzichtig geworden, het gaat vaker goed dan fout, gelukkig.

Je zou kunnen overwegen Qadir 1 keer een chip te geven na de 1e loopsheid zodat je de 2e loopsheid kunt overbruggen, ik vind steriliseren na de 1e loopsheid wel erg vroeg.
Ja daar hebben we wel heel even over nagedacht, ook omdat hij zo last heeft van de loopse dames hier in de buurt ::) maar bij Afghanen wordt dat toch wel afgeraden. Er zijn afghanen zijn waar de vacht een en al ellende wordt met onderwol enz, zelfs alleen bij gebruik van een staafje  (maar ik ken er ook 1 die na castratie nog heel mooi in vacht zit zonder vachtexplosie...) En aangezien Qadir een heerlijke vacht heeft wil ik die gok eigenlijk niet nemen.....hoop dat ze laat loops wordt en dan toch na 2-3 mnd daarna naar de DA.
Door **Jillaroo**
#3015364
joel schreef: Ja daar hebben we wel heel even over nagedacht, ook omdat hij zo last heeft van de loopse dames hier in de buurt ::) maar bij Afghanen wordt dat toch wel afgeraden. Er zijn afghanen zijn waar de vacht een en al ellende wordt met onderwol enz, zelfs alleen bij gebruik van een staafje  (maar ik ken er ook 1 die na castratie nog heel mooi in vacht zit zonder vachtexplosie...) En aangezien Qadir een heerlijke vacht heeft wil ik die gok eigenlijk niet nemen.....hoop dat ze laat loops wordt en dan toch na 2-3 mnd daarna naar de DA.
Voel mij totaal niet aangesproken hoor  ;D
Gebruikersavatar
Door joel
#3017611
**Jillaroo** schreef: Voel mij totaal niet aangesproken hoor  ;D
;D en Qadir heeft er toch weer de vaart erin richting park.....ik dacht even aan jou dame, maar nee, dat zal wel niet.....

We zijn vandaag weer wezen puppy knuffelen :smitten: :smitten:
O ik kan niet wachten tot over 1, 5 week, dan mogen we haar halen.
We hadden Qadir meegenomen en gelukkig mocht hij van moeders ook even puppy snuffelen, hij was heel nieuwsgierig (moest ook wel, want vorige week werden mn kleren van mn lijf gelikt  :biggrin2:)
De kleintjes zijn mooi gegroeid, ze krijgen al een wat smaller snuitje zo lief!!!!

Vanaf morgen mag ik nog 8 dagen werken en dan heel lang vrij, nog beter!!!! en dan is het bijna ophaaldag!!!!En mag ik ook spammen  ;)
Door M@rina
#3017777
joel schreef: Ja daar hebben we wel heel even over nagedacht, ook omdat hij zo last heeft van de loopse dames hier in de buurt ::) maar bij Afghanen wordt dat toch wel afgeraden. Er zijn afghanen zijn waar de vacht een en al ellende wordt met onderwol enz, zelfs alleen bij gebruik van een staafje  (maar ik ken er ook 1 die na castratie nog heel mooi in vacht zit zonder vachtexplosie...) En aangezien Qadir een heerlijke vacht heeft wil ik die gok eigenlijk niet nemen.....hoop dat ze laat loops wordt en dan toch na 2-3 mnd daarna naar de DA.
Tja dat zijn van die dilemma's :-\ Ik kan gelukkig goed omgaan met castratenvachtjes bij cockers. Maar het wordt er inderdaad niet vaak mooier op. Toen wij Teun kregen hadden we met mijn zus afgesproken dat hij zou gaan logeren bij haar als Saartje loops werd. Ik heb hem va pup af aan bij haar gebracht zodat hij daar aan gewend was. Uiteindelijk Saartje toch laten castreren, niet vanwege Teun maar vanwege de enorme mood swings en schijndracht.

Nog even 8 dagebn ploeteren en dan het grote genieten. Je hebt geen foto's van het puppysnuffelen/knuffelen
Gebruikersavatar
Door joel
#3017810
Nee, dit keer niet van de puppies, kon net een paar foto's maken van moeder en Qadir tijdens het kennismaken buiten en ook al had ik mn toestel thuis opgeladen, hij was leeg toen we een maal naar binnen gingen.

Afbeelding

Afbeelding
maar ik teer nog wel even op de foto;s van vorige week  ;)
Door **Jillaroo**
#3019069
joel schreef: ;D en Qadir heeft er toch weer de vaart erin richting park.....ik dacht even aan jou dame, maar nee, dat zal wel niet.....
Nope, Galyi was in augustus loops en Yeng half oktober. dus je hebt nog even rust.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door