Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3013286
Kim_S schreef: Wij hebben euhhh... Magere Anne!  :biggrin2:
Dat klinkt wel heel erg als de vrouwelijke variant van Magere Hein. :-X Dan liever 'Slanke Anne'. Of, om de waarheid geen geweld aan te doen: 'De naarmate ze ouder wordt steeds verder uitdijende, maar nog net niet Dikke Anne'. :biggrin2:
#3013287
Anne in Duitsland schreef: Dat klinkt wel heel erg als de vrouwelijke variant van Magere Hein. :-X Dan liever 'Slanke Anne'. Of, om de waarheid geen geweld aan te doen: 'De naarmate ze ouder wordt steeds verder uitdijende, maar nog net niet Dikke Anne'. :biggrin2:
Zeg ik ook eens iets aardigs  ::)
#3013288
Anne in Duitsland schreef: Dan heb je een heule ouwe Dikke van Dale van vóór de spellingwijziging van 1996 te pakken (die dus niet langer geldig is), want 'accoord' staat er toch écht niet in, in de nieuwste versie! Ook de officiële Woordenlijst Nederlandse Taal (beter bekend als het Groene Boekje) staat 'accoord' niet toe. Zelfs het Witte Boekje (dat voortkwam uit protest tegen de nieuwe spellingregels) heeft alleen 'akkoord'.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:Veelv ... spelfouten

En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschieden ... e_spelling
"De spellingwijziging van 1996 (Nederland en Vlaanderen)[bewerken]
Na jarenlange discussies en verschillende spellingcommissies, nam het Comité van Ministers van de in 1980 opgerichte Nederlandse Taalunie in 1994 een nieuw spellingbesluit aan. Dit leidde tevens tot een nieuwe editie van het Groene Boekje.

[...]

Daarnaast verviel ook het begrip voorkeurspelling. In het algemeen werd de voorkeurspelling tot de enige officieel erkende spelling verklaard: aktie werd actie, ook in Vlaanderen, waar de k in niet-voorkeurspellingen veel terrein had gewonnen."

Sindsdien heb je dus niet meer de keuze tussen aktie en actie, produkt en product, akkoord en accoord.
Top uitleg!! Ja tis een heule ouwe, valt bijna uit elkaar van ellende.  Gaan we op naar het roze boekje, ik ga akcqoortdt...
#3013320
jacojansen schreef: Hallo!

Mijn naam is Jaco Jansen, ik studeer industrieel ontwerpen (master integrated product design) aan de TU Delft. Bij mijn afstudeer project staan honden (en natuurlijk hun baasjes) centraal als het om voeding en voeren gaat. Daarom kom ik graag in contact met mensen die passen binnen mijn doelgroep en inzichten willen verschaffen in wat zij belangrijk bij honden- voeren- en voeding.

Momenteel ben ik bezig met het definiëren van de doelgroep, om die reden zou ik iedereen hier willen vragen deel te nemen aan een korte anonieme enquête. De enquête is beschikbaar via de volgende link: http://goo.gl/forms/ZnB75GFzrp


Groet!

Jaco
Ingevuld, aangezien ik via mijn zusje weet hoe belangrijk een goed voor onderzoek is! Zij zit ook op de TU in Delft en volgt ook dezelfde opleiding IO.
En, als ik het goed begrepen heb is ook zei bezig met haar eind opdracht!

Succes ermee
#3013353
Iedereen heel erg bedankt voor het invullen (en bedankt voor de feedback op taalkundige details, geeft aan dat er serieus naar wordt gekeken;)).

Omdat het een succes is, ben ik van plan over een aantal weken (3-4) nogmaals een enquête te houden over het eind concept (inclusief alle details/ visuals en info over de hoe, wat en waarom). Dit kan dan direct dienen als feedback naar jullie en van jullie naar mij. Ben heel erg benieuwd hoe het ontvangen zal worden :D. Tegen die tijd zal ik een topic in deze sectie openen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door