Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3007073
Ruisje schreef: Ik heb zelf 15 jaar Taylor (een gele lab) gehad en het ras zit ook in mijn hart! ;)
Ja, je hebt gelijk wat betreft dat elke hond die teveel eet en te weinig beweging krijgt te dik wordt! Maar het lijkt wel of dat bij labradors erger is! Niet nog dikker, maar ik bedoel vaker te dik. De eigenaar van die veuls te dikke bij ons in de buurt zegt doodleuk: "Hij eet veel en zijn bouw hoort bij het ras." Nadeel is natuurlijk dat veel labradors ook lekkerbekken zijn. ;)

Jij hebt een Brits Korthaar (toch?), onze Gucci is ook een Brit, zet die naast Korenna (een cornish rex) en Gucci is ook te dik. ;) Is ie dik? Nee! Maar door de bouw toont hij dikker. Btw, een persoon met maat 40 is niet dik, die ander is dun.
Laat ik het zo zeggen, als ik (maat 38/40) naast iemand sta die maat 34 heeft toon ik ook hudge  ;)
Mij zal je niet snel horen zeggen dat iemand te dik is, nam het even als voorbeeld (sorry als ik daarmee mensen gekwetst heb want dat was niet mijn bedoeling want heb zelf ook geen slank lijntje haha)

En ik heb idd 2 Brits kortharen idd, en die tonen ook veel dikker dan mijn 2 oude (overleden) katzels, maar het hoort bij hun ras (stevig en dik in vacht)
Door Vivianneb
#3007081
Monique77 schreef: Laat ik het zo zeggen, als ik (maat 38/40) naast iemand sta die maat 34 heeft toon ik ook hudge  ;)
Mij zal je niet snel horen zeggen dat iemand te dik is, nam het even als voorbeeld (sorry als ik daarmee mensen gekwetst heb want dat was niet mijn bedoeling want heb zelf ook geen slank lijntje haha)

En ik heb idd 2 Brits kortharen idd, en die tonen ook veel dikker dan mijn 2 oude (overleden) katzels, maar het hoort bij hun ras (stevig en dik in vacht)
Haha andersom ook - hoe vaak ik niet word aangekeken als het woord anorexia valt... 

Maar deze discussie is niet erg, en de laatste keer dat ik Mees zag mocht er van mij ook weer wat vanaf (ik wijs ze erop hoor ook, want het gaat nou eenmaal snel als een hond minder beweging krijgt en hetzelfde aan voer dan zit het er zo op... Jiro was ineens ook net een paar pondjes teveel :P)

Dus aan de bak voor de nieuwe eigenaar! Lopen ermee :)

Ik krijg enorm veel leuke en goede reacties van baasjes die hem wel zien zitten... misschien mag hij mee naar Italie met Annemarie, misschien wel naar iemand niet van hier... wie weet! Ik ben enorm blij en opgelucht voor de vent, hij verdient een warm plekje!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3007088
Vivianneb schreef: Haha andersom ook - hoe vaak ik niet word aangekeken als het woord anorexia valt... 

Maar deze discussie is niet erg, en de laatste keer dat ik Mees zag mocht er van mij ook weer wat vanaf (ik wijs ze erop hoor ook, want het gaat nou eenmaal snel als een hond minder beweging krijgt en hetzelfde aan voer dan zit het er zo op... Jiro was ineens ook net een paar pondjes teveel :P)

Dus aan de bak voor de nieuwe eigenaar! Lopen ermee :)

Ik krijg enorm veel leuke en goede reacties van baasjes die hem wel zien zitten... misschien mag hij mee naar Italie met Annemarie, misschien wel naar iemand niet van hier... wie weet! Ik ben enorm blij en opgelucht voor de vent, hij verdient een warm plekje!
Superrrrrrrrrrrrrr, hij verdiend het  :-*
Door Ruisje
#3007096
Vivianneb schreef: Haha andersom ook - hoe vaak ik niet word aangekeken als het woord anorexia valt... 

Maar deze discussie is niet erg, en de laatste keer dat ik Mees zag mocht er van mij ook weer wat vanaf (ik wijs ze erop hoor ook, want het gaat nou eenmaal snel als een hond minder beweging krijgt en hetzelfde aan voer dan zit het er zo op... Jiro was ineens ook net een paar pondjes teveel :P)

Dus aan de bak voor de nieuwe eigenaar! Lopen ermee :)

Ik krijg enorm veel leuke en goede reacties van baasjes die hem wel zien zitten... misschien mag hij mee naar Italie met Annemarie, misschien wel naar iemand niet van hier... wie weet! Ik ben enorm blij en opgelucht voor de vent, hij verdient een warm plekje!
O, wat een supergoed nieuws!! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door