Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3005147
Kim_S schreef: Design krab-klim-chill-meubel voor de poezels?
Ze hebben een krabpaal en de bank
Skyline schreef: Diepvriescel  ::) ik heb maar 2 katten hè...

Droogaparaat
Sapcentrifuge ik heb een magimix
Vacumeermachine
Gehaktmolen
Angelique schreef: Badschuim.
Is dat fijner dan -zout?
Door eelke
#3005303
koekje schreef: Wat liev!  ;D
;D ja, mijn schoonouders vroegen of wij hun oude vrieskistje wilden. Eerst dacht ik neeeee.... toen leek het me wel handig, als is het voor het ontdooien enzo.  En toen ik eenmaal aan de gedachte gewend was, had het kistje het begeven  :D


Je moet ook vast tuingereedschap aan gaan schaffen. Voor je moestuin. En tulpenbollen!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3005307
eelke schreef: Je moet ook vast tuingereedschap aan gaan schaffen. Voor je moestuin. En tulpenbollen!
Maar er liggen nu nog voornamelijk tegels in de achtertuin, met hier en daar een miniborder. Ik heb nog niet echt groene vingers; tuinkers lukt net.
Wat moet ik met tulpenbollen, soep van maken deze hongerwinter?


Lizzy schreef: Wat zit ik nu weer te missen, krijg je een nieuw huis...?
Nou, krijgen niet. Gekocht wel, onder voorbehoud. Met kelder Liz, dus we kunnen binnenkort beginnen met de stookcursus  8)
Door eelke
#3005310
koekje schreef: Maar er liggen nu nog voornamelijk tegels in de achtertuin, met hier en daar een miniborder. Ik heb nog niet echt groene vingers; tuinkers lukt net.
Wat moet ik met tulpenbollen, soep van maken deze hongerwinter?
Gewoon een paar stoeptegels eruit (laten) joppen (door meneer) beetje potgrond en mest en voilla, een tuin! En die tulpenbollen kun je er dan ook inzetten, dat staat zo lekker vrolijk van het voorjaar zonder dat je er echt wat voor hoeft te doen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door