Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3002373
Da's een mooi urntje Plien!



Er wordt een grote lange stekker door het huis heen gerold en ik heb eigenlijk geen idee war het voor is. Ik doe even een gokje voor een lawaaierige server aan te hangen.
Maar goed dat we binnenkort gaan verhuizen. Dan kan meneer dat soort dingen in zn eigen mancave doen.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3002374
Kim_S schreef: Dan heb je veel mazzel gehad  :)
Ik ben inmiddels kampioen solliciteren, én afgewezen worden  :(
hier nog een.... inmiddels ruim twee jaar thuis  :-[ :-X :'(
en ja, ik heb een mooi 'kado' gekregen in die tijd namelijk mijn dochter (nu ruim 15 maanden), en ja, de tijd met haar is kostbaar....
maar het idee dat mijn WW bijna afloopt, ik tot op heden maar af en toe op gesprek kan komen (zou mijn leeftijd, 44, daar iets mee te maken hebben  ::) >:() dat baart me best zorgen....
en ja, ik ben een opleiding begonnen maar ja....

ik heb het nog nooit zo ervaren als nu terwijl ik echt wel eerder ontslagen ben geweest door een faillissement... maar toen was ik met een ruim half jaar weer aan de slag....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3002394
Nadia schreef: Ik krijg maar 3 maanden ww. Want heb in 2 duizend weet ik hoeveel 8 dagen te weinig in loondienst gewerkt.
O das zuur  :-\
Ivonne schreef: hier nog een.... inmiddels ruim twee jaar thuis  :-[ :-X :'(
en ja, ik heb een mooi 'kado' gekregen in die tijd namelijk mijn dochter (nu ruim 15 maanden), en ja, de tijd met haar is kostbaar....
maar het idee dat mijn WW bijna afloopt, ik tot op heden maar af en toe op gesprek kan komen (zou mijn leeftijd, 44, daar iets mee te maken hebben  ::) >:() dat baart me best zorgen....
en ja, ik ben een opleiding begonnen maar ja....

ik heb het nog nooit zo ervaren als nu terwijl ik echt wel eerder ontslagen ben geweest door een faillissement... maar toen was ik met een ruim half jaar weer aan de slag....
Balen zeg. En waar het nou aan ligt? Voor de perfect passende banen krijg ik meteen een afwijzing, voor banen waarvan ik denk: dat wordt niks, mag ik op gesprek komen. Heel raar.
Door Nadia
#3002442
Die had ik net gelezen voor ik de douche in stapte. Ja ben klaar afgedroogd en aangekleed.
Heb erg moeten lachen om je pb. ;D
Nu word mijn kleine man langzaam wakker. Dus die gaan we zo uit bedje plukken en dan een rondje met de hondjes.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3002444
En klaar met project badkamer qua schoonmaken  :D Stinkende bleek kan dus weer ver opgeborgen worden  ;D
Dit weekend nog samen met vriendlief de badkamer verven met schimmelwerende wijzonol verf en dan moet hij er weer een tijd tegenaan kunnen ;)

Tussendoor nog telefoontje gehad van oude energieleverancier (3 weken geleden overstap aangevraagd en week geleden dus overgestapt) dat ze mij graag terug wilden nemen. Ze konden wel 50% korting op hun elektra tarief geven (wat maar klein deel is van totale prijs elektra, groot deel is belastingen). Heb hem laten voorrekenen en aan het einde van het gesprek moest hij toch toegeven dat ik alsnog goedkoper uit ben bij mijn nieuwe leverancier  ;D
Laatst gewijzigd door dinky89 op wo 08 okt 2014, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3002445
Mooi Pauline!
Kim_S schreef: O das zuur  :-\

Balen zeg. En waar het nou aan ligt? Voor de perfect passende banen krijg ik meteen een afwijzing, voor banen waarvan ik denk: dat wordt niks, mag ik op gesprek komen. Heel raar.
Heel lastig dat er ook geen peil op te trekken is!


Zo, best trots op mezelf. Uitgeslapen, boven opgeruimd, 3 wassen gevouwen, 2 wassen gewassen en opgehangen, al eea voor mijn werk gedaan, met de honden naar het bos geweest waar ze even los en heel braaf geweest zijn, gestofzuigd en gedweild beneden. En nu aan de koffie.

Ik heb denk ik het knopje gevonden; uit bed meteen mijn ontbijt maken en maar 1 kop koffie drinken. Als ik de tweede ook nog drink duurt het allemaal nog langer waardoor ik in een hang modus terecht kom waar ik slecht uit kan blijkbaar. Na de eerste bak koffie dus meteen maar aan de slag!
Door Ruisje
#3002451
Het busje lekte olie en bij de garage op de brug bleek ook dat de voorbanden scheef afgesleten waren (0 profiel aan de binnenkant.) De vorige garage verving altijd netjes banden, maar die werden nooit uitgelijnd... :-\
Net terug en het busje heeft een nieuwe nokkenaskeerring, kleppendekselpakking, multiriem en 2 nieuwe voorbanden! En hij is gewassen! Helemaal klaar voor z'n 2e jeugd. ;D
Door Nynke
#3002513
Plien, wat een prachtige urnen  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

OT: Niks te vertellen  :P :P  oja, gisteren heb ik manlief van de verstikkingsdood gered door de Heimlich toe te passen. De oelewapper had een te groot stuk vlees zitten snoepen in de keuken en dat bleef hangen. Klojo. Da's toch ook zonde, ik ben zo aan hem gewend  8)
Door Martine-Tom
#3002519
Nynke schreef: Plien, wat een prachtige urnen  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

OT: Niks te vertellen  :P :P  oja, gisteren heb ik manlief van de verstikkingsdood gered door de Heimlich toe te passen. De oelewapper had een te groot stuk vlees zitten snoepen in de keuken en dat bleef hangen. Klojo. Da's toch ook zonde, ik ben zo aan hem gewend 8)
Dus toen je de verstik geluiden hoorde eerste snel even op Lexa gekeken, niks beters gevonden en besloten geen oude schoen weg te gooien voor je een nieuwe had  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3002527
Goed gedaan Nynke, Rik is een schatje!  :-*

Wij hadden vanmiddag bijna de verkeerde asbus meegekregen.  :-X

Pap en ik hadden het er samen nog over of er weleens iets fout zou gaan bij de uitreiking van de asbussen en ja hoor.... BINGO! Hij moest een formulier invullen met zijn NAW-gegevens en een handtekening en heeft ook niet verder gekeken dan zijn neus lang is. Formaliteiten zijn afgehandeld en de medewerker pakt de doos met de bus erin en leest een compleet andere naam en crematiedatum op.  :o :o :o

Nou dat was ze dus niet.... De arme man is zich echt helemaal rot geschrokken.... Had 2 verschillende formulieren met daarop verschillende namen. Formulier 1 was wel correct en hij heeft, ook zonder controle, formulier 2 door mijn vader in laten vullen en dat was dus de verkeerde.

Wij hadden allebei zoiets van "Dat kan gebeuren". Maar goed, wie werkt maakt fouten en ook hierbij worden fouten gemaakt. Het is opgelost, juiste doos met asbus is mee naar huis gegaan. Nu is ze weer bij pap in huis, daar waar ze hoort. We wachten op de urnen en kunnen weer een stukje afsluiten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door