Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3002193
Mini's 3-tal schreef: Dan moet je meer backuppen en op een externe schijf zetten :biggrin2: Heb nu 128GB in m'n laptop en daar draai ik Windows7 en Zorin op. Mijn films staan op een 1Tb netwerkschijf. ::)

17,3 is groot en dus duur. Acers staan niet bekend om hun lange levensduur, dus kun je beter een refurbished HP Elite ook kopen, al dan niet 17", dan een goedkope nieuwe. Just my 2 cents.
Er hangt bij mijn oude laptop ook een externe HD van 2 TB. Daar staan al mijn foto's en muziek op. Verder hangt er een 1Tb externe HD op waar ik mijn back-up's op heb staan. Verder heb ik geen films oid op mijn laptop staan.Daar komt het dus niet door dat ik een hd heb die  helemaal vol loopt. Wat acer betreft, die heb ik eerder gehad en heeft ook een jaar of 5/6 mee. Mijn broer heeft ook jaren een acer gehad.  Ook zonder problemen. Voor het geld van de laptop die ik op het op heb krijg ik amper een 2e handsje. Ik hoef geen dure grafische kaart. Ik doe geen grote spelletjes op mijn laptop, gamen doe ik niet een keer spelletje van Facebok. Mijn eisen zijn: 17,3" beeldscherm,  grotere hd(we gaan hier van 320 naar 500 Gb), meer intern geheugen, sneller en niet duur.  Volgens mij voldoet deze laptop daar aan........ ga vanmiddag zo een kopen ;)
Laatst gewijzigd door Dian op wo 08 okt 2014, 07:32, 1 keer totaal gewijzigd.
#3002430
Dian schreef: Er hangt bij mijn oude laptop ook een externe HD van 2 TB. Daar staan al mijn foto's en muziek op. Verder hangt er een 1Tb externe HD op waar ik mijn back-up's op heb staan. Verder heb ik geen films oid op mijn laptop staan.Daar komt het dus niet door dat ik een hd heb die  helemaal vol loopt. Wat acer betreft, die heb ik eerder gehad en heeft ook een jaar of 5/6 mee. Mijn broer heeft ook jaren een acer gehad.  Ook zonder problemen. Voor het geld van de laptop die ik op het op heb krijg ik amper een 2e handsje. Ik hoef geen dure grafische kaart. Ik doe geen grote spelletjes op mijn laptop, gamen doe ik niet een keer spelletje van Facebok. Mijn eisen zijn: 17,3" beeldscherm,  grotere hd(we gaan hier van 320 naar 500 Gb), meer intern geheugen, sneller en niet duur.  Volgens mij voldoet deze laptop daar aan........ ga vanmiddag zo een kopen ;)
Ik denk ook dat je met die Acer die je had uitgezocht een laptop koopt die aan al je eisen voldoet en dat ook nog voor een leuke prijs! :)
#3002449
Lizzy schreef: Ik had onlangs ook zo'n oliebron (die van mij gaf ook de geest - dat was ook een HP trouwens en daar heb ik toch bijna 8 jaar mee gedaan) :biggrin2: en heb echt precies dezelfde gekocht! Veel plezier ermee Dian! Ik ben er erg blij mee.
ik krijg hem morgen,  ze hadden hem niet op voorraad. Blij te horen dat jij er zo tevreden mee bent.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door