Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2998652
Ronald schreef: Maar uit Den Haag komen toch altijd Broodjes Aap? En eigenlijk alleen maar? Alhoewel ze geen dierentuin hebben (iets wat een echte stad natuurlijk wel heeft).
Nee, uit Den Haag komen broodjes ei met ui. (Lees: è mè ù)
En een dierentuin is zoooo 2004; it's a jungle out here!  8)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2998657
-Saskia- schreef: Nee, uit Den Haag komen broodjes ei met ui. (Lees: è mè ù)
En een dierentuin is zoooo 2004; it's a jungle out here!  8)
En broodjes speklap. :biggrin2:  è mè ù is ook lekkahh na het stappuhh
Door Borke
#2998659
Mieke L. schreef: Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”

Ik sluit me aan bij Sjaak  8)
De enige Sjaak die hier zinvol commentaar op kan geven is natuurlijk De Sjaak: Sjaak Bral.
Wie kent er nou Sjaak Ruiter  :o
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2998670
Borke schreef: De enige Sjaak die hier zinvol commentaar op kan geven is natuurlijk De Sjaak: Sjaak Bral.
Wie kent er nou Sjaak Ruiter  :o
:biggrin2: Ik ken Sjaak Ruiter niet, maar dat neemt niet weg dat hij wel gelijk kan hebben!
Sjaak Bral vind ik wel een leukerd trouwens.
Door Borke
#2998671
Mieke L. schreef: :biggrin2: Ik ken Sjaak Ruiter niet, maar dat neemt niet weg dat hij wel gelijk kan hebben!
Sjaak Bral vind ik wel een leukerd trouwens.
Sjaak Bral is fantastisch, ieder jaar genieten we weer van zijn oudejaarsconference  ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2998672
Mieke L. schreef: :biggrin2: Ik ken Sjaak Ruiter niet, maar dat neemt niet weg dat hij wel gelijk kan hebben!
Sjaak Bral vind ik wel een leukerd trouwens.
Broodsjes tartâh mè ràuwe ùi... en doet er gelèk een broodje è bè...

Speciaal voor de Hagenezen:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door