Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#2998720
Mowgli schreef: Ik heb via een facebook-group de tip gekregen voor een proxy-extension voor de Google chrome browser (er is ook een plugin voor Firefox), deze heet Hola en is te downloaden op hola.org. Via deze extension kan ik dus de live streams van NPO 1, 2 en 3 kijken en volgens mij dus ook uitzendinggemist.nl. Maar uitzending gemist heb ik nog niet geprobeerd
Even helemaal offtopic, maar dit is voor mij echt wel hogere wiskunde wat je nu schrijft.....
Saskia
Gebruikersavatar
Door S
#2998731
cj schreef: Even helemaal offtopic, maar dit is voor mij echt wel hogere wiskunde wat je nu schrijft.....
Saskia
+1  :biggrin2:

In ieder geval: ik ben blij want heb het gister gechecked en ik kan het ook gewoon zien! Leuk!  :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998851
cj schreef: Even helemaal offtopic, maar dit is voor mij echt wel hogere wiskunde wat je nu schrijft.....
Saskia
+1 :biggrin2:
Door BusKay
#2999301
cj schreef: Even helemaal offtopic, maar dit is voor mij echt wel hogere wiskunde wat je nu schrijft.....
Saskia
Voor een ITer nog wel te begrijpen maar laat M het maar uitleggen....

Het eerste deel over kluifjes is dus vanavond....
Allemaal bij de buis...hondjes erbij (met kluifje)  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2999610
Over ruim een uurtje de aflevering van de kluif ;-)
Op fb van keuringsdienst alweer veel reacties gezien over dat dierenzaken bullepezen verkopen en ze niet wisten dat dit de stierenlullen zijn  ;D
Door Lizzy
#2999689
Nou, niks mis mee hoor, met die kluiven! Chemicaliën mogen dan wel bedrijfsgeheim zijn, guttie, mag er wat teveel chroom in zitten, is niks mis mee ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door