Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#2996514
Martine-Tom schreef: Leren hoe ze bij de vriezer kan komen en waar de ijsjes liggen...hoeft ze niet meer te zeuren!
Nee dan kweek je verpeste kinders die het heel moeilijk krijgen in de maatschappij :'(
Door Anne in Zweden
#2996520
Kim_S schreef: Kind paste er echt niet meer bij in jouw vriezer hoor  ::)

Mijn kinderen zijn erg vasthoudend. Maar ik geef nooit toe als ik al nee gezegd heb. Nooit gedaan ook, nee is nee. Maar toch blijven zeuren hoor  ::)
Ach, ze weten in ieder geval heel goed wat ze willen. IJs.  :biggrin2:
Ook geportioneerd niet? :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2996523
Anne in Duitsland schreef: Ook geportioneerd niet? :P
Er kon nog geen ijsje bij  ::)
Meneer S moest 2 liter ijs in 1 keer opeten, vond ie vreselijk  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2996526
Kim_S schreef: Er kon nog geen ijsje bij  ::)
Meneer S moest 2 liter ijs in 1 keer opeten, vond ie vreselijk  :biggrin2:

Tssss, en de kinderen mochten niet.  >:(

Herr Antje wil vast ook kinderen als ie hoort dat je dan 2 liter ijs in 1 keer moet opeten. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2996533
Anne in Duitsland schreef:
Tssss, en de kinderen mochten niet.  >:(

Herr Antje wil vast ook kinderen als ie hoort dat je dan 2 liter ijs in 1 keer moet opeten. :biggrin2:
Die mochten ook een klein hapje  :biggrin2:

Herr Antje mag in Leiptsch blijven wonen dan zeker, terwijl jij in Zweden zit?  :P
Door inge58
#2996534
Ahum,kuch kuch  ::)
Ik had het hier over volwassen mensen die tegen mij als taxichauffeur mopperen en zeuren.
Niet over kinderen! Daar kan ik wel tegen.....
Door Martine-Tom
#2996538
inge58 schreef: Ahum,kuch kuch  ::)
Ik had het hier over volwassen mensen die tegen mij als taxichauffeur mopperen en zeuren.
Niet over kinderen! Daar kan ik wel tegen.....
We dachten we helpen je een handje in assertief reageren door off topic te gaan en jou de kans te geven daarop te reageren :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2996540
inge58 schreef: Ahum,kuch kuch  ::)
Ik had het hier over volwassen mensen die tegen mij als taxichauffeur mopperen en zeuren.
Niet over kinderen! Daar kan ik wel tegen.....
:sorry: :-[ :-*

Hoewel, zeurde ik als volwassene niet over mijn kinderen?  :g:

Ik vond het echt een hele goeie tip van Sher! Zou ik proberen zo te doen!  :)
Martine-Tom schreef: We dachten we helpen je een handje in assertief reageren door off topic te gaan en jou de kans te geven daarop te reageren :biggrin2:
Good one!  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2996544
Martine-Tom schreef: We dachten we helpen je een handje in assertief reageren door off topic te gaan en jou de kans te geven daarop te reageren :biggrin2:
Dat dus! *veegt opgelucht zweet van voorhoofd*
Gebruikersavatar
Door Sher
#2996552
inge58 schreef: Ahum,kuch kuch  ::)
Ik had het hier over volwassen mensen die tegen mij als taxichauffeur mopperen en zeuren.
Niet over kinderen! Daar kan ik wel tegen.....
Ik zei al dat die nog makkelijker waren.  :P
Maareh, die volwassenen, geloof me mijn tip werkt als een trein.  ;)
Door sella
#2996582
inge58 schreef: Ahum,kuch kuch  ::)
Ik had het hier over volwassen mensen die tegen mij als taxichauffeur mopperen en zeuren.
Niet over kinderen! Daar kan ik wel tegen.....
Ik reageerde niet op jou, maar op kim S. met de watjes niet op het probleem met de volwassenen.

Maar ik snap dat het frusterend is dat volwassenen zo lekker kunnen zeuren en zagen.
Ik ben heel blij met die 2 touwtjes in de oren, ook al staat er helemaal geen muziek aan.
Men staat te draaien en te mopperen inwendig, maar je kan het heerlijk negeren.

Oh wat loopt het spreekuur weer uit mopper mopper. Tja mevrouw/meneer, de dokter heeft een spoedje gehad.
Ik hoop voor u dat hij dat nooit voor u hoeft te doen, uw leven akuut redden. Dan zijn ze meestal wel stil.

Dus ik snap je wel hoor.
Door eelke
#2996592
Sher schreef: Ik zei al dat die nog makkelijker waren.  :P
Maareh, die volwassenen, geloof me mijn tip werkt als een trein.  ;)
Klopt, die tactiek gebruik ik ook vaak. Meegaan in iemand zijn boosheid. Ook nog best leuk om te doen! Zeker als mensen daarna los komen en er een leuk gesprek op gang komt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door