Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2996669
Ziet er gezellig uit ! Geloof dat Basic het ook echt wel naar zijn zin heeft !!!
Ik heb dan zelf 5 honden, en van de zomer had ik Tess te logeren... als die dan weer naar huis is, dan is het gelijk stil  8) in huis....
Ik vind het heerlijk om met roedeltje op stap te zijn ! 
Door Lizzy
#2996728
Roef & Hidde schreef: ja echt he! :o vooral als ze dan ook vooraf eerst een modderbadje genomen hebben,je loopt er straal langs  ;D

maar ik vind het echt super stoer 5 grote honden in je eentje!! O0
ik weet niet of ik dat zou durven.
Nee, waarom zou je het niet durven? (snap ik ook wel hoor, want je bent wel kwetsbaar met zo'n grote groep). Ik vind het wel leuk, zo'n grote groep. En ik moet ook zeggen dat het went. En, dat scheelt ook, qua karakter lijkt Basic zo veel op Bisq en Fritzi dat hij voor mij heel eigen aanvoelt. Ik had dat met Aiden ook. Aan zijn aanwezigheid hoefde ik ook niet te wennen :)
Door Lizzy
#2996802
Esther Q schreef: Ohw wat leuk om een van de pups weer terug te zien en zo even bij je te hebben!
Ja, dat is ook leuk. Dit is mijn geluksmaand, dit is nummer 2 die ik te logeren heb :)
#2996815
Lizzy schreef: Nee, waarom zou je het niet durven? (snap ik ook wel hoor, want je bent wel kwetsbaar met zo'n grote groep). Ik vind het wel leuk, zo'n grote groep. En ik moet ook zeggen dat het went. En, dat scheelt ook, qua karakter lijkt Basic zo veel op Bisq en Fritzi dat hij voor mij heel eigen aanvoelt. Ik had dat met Aiden ook. Aan zijn aanwezigheid hoefde ik ook niet te wennen :)
nou net wat je zeg,je bent kwetsbaar maar je hebt ook een roedel en dan kunnen ze ook als een roedel reageren op andere honden.
het zal wel komen dat ik van de week met mijn honden een conflict hebben gehad met 3 American indian dogs,die waren los gebroken en ik heb ze echt van mijn honden afmoeten meppen.
2 kon ik nog net beschermen maar met 5 denk ik echt dat er ongelukken gebeuren. :-\
Door Lizzy
#2996846
Roef & Hidde schreef: nou net wat je zeg,je bent kwetsbaar maar je hebt ook een roedel en dan kunnen ze ook als een roedel reageren op andere honden.
het zal wel komen dat ik van de week met mijn honden een conflict hebben gehad met 3 American indian dogs,die waren los gebroken en ik heb ze echt van mijn honden afmoeten meppen.
2 kon ik nog net beschermen maar met 5 denk ik echt dat er ongelukken gebeuren. :-\
Ze reageren bij mij gelukkig niet als roedel op andere honden, omdat ze dat niet mogen. Maar ik weet wel wat je bedoeld hoor. Ik moet zeggen dat ik andere honden ook zoveel mogelijk uit de weg ga. Maar, voor mij zou 5 honden ook niet iets zijn voor permanent hoor. Ik vind het gewoon ook wel veel. Ook fysiek hoor. Want die Dalmaten sleuren toch behoorlijk aan de lijn, zeker op de heenweg.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2997163
Leuk joh lijkt wel een film  :biggrin2:
Vraagje waar spoelen jullie mee? Want de echinacea extra forte helpt niet
Ik doe 5ml gekookt water en 5 nl de echinacea
2 x per dag
Nog veel plezier met het 5 tal
Door Lizzy
#2997166
Manonn schreef: Hahaha ja sorry had geen tijd meer om zijn piemel te spoelen. Dacht dat vind jij vast een heerlijk karweitje! :D
Ja Manon, echt geweldig leuk, dit karweitje, en bedankt he :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#2997167
kiara schreef: Leuk joh lijkt wel een film  :biggrin2:
Vraagje waar spoelen jullie mee? Want de echinacea extra forte helpt niet
Ik doe 5ml gekookt water en 5 nl de echinacea
2 x per dag
Nog veel plezier met het 5 tal
Gekookt water en Echinacea Extra Forte. Tenminste, daar deed ik het altijd mee. Volgens mij Manon ook. Toch Manon?
Gebruikersavatar
Door Manonn
#2997207
Lizzy schreef: Gekookt water en Echinacea Extra Forte. Tenminste, daar deed ik het altijd mee. Volgens mij Manon ook. Toch Manon?
Ja klopt, ik doe 3x per dag. Sochtends na de eerste wandeling, smiddags na de grote wandeling en voor het slapen gaan. Dit houd ik paar dagen aan tot het weg is, zo'n 2 a 3 dagen.

Hoeveel om hoeveel ik gebruik weet ik eigenlijk niet, ik doe alles op gevoel.
Laatst gewijzigd door Manonn op ma 29 sep 2014, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door