Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995490
Anne in Duitsland schreef: Ja maar, ik ben stiekem wel benieuwd naar Kims biologieles! ;D
Dat kan ik me nou echt niet voorstellen  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2995492
Maxi's 3-tal schreef: :o :o
Draait om en rent strompelt gauw weg. :biggrin2:
Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic. :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995493
Anne in Duitsland schreef: Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic. :biggrin2:)
Of muizen in de kast  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2995494
Anne in Duitsland schreef: Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic. :biggrin2:)
Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.  :whistling:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995499
Maxi's 3-tal schreef: Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.  :whistling:
Je was er niet bij hoor  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2995501
Maxi's 3-tal schreef: Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.  :whistling:
We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht... :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2995503
Kim_S schreef: Je was er niet bij hoor  :biggrin2:
Nee, godzijdank niet nee. :biggrin2:
Laat ik het dan anders zeggen, het heeft niet alleen maar met bloemen en bijen te maken. :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht... :D
:o
:biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995504
Anne in Duitsland schreef: We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht... :D
Mijn bh past nog steeds  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995510
hannabelgje schreef: Euh mijn schoonzus had iok een mirena spiraaltje wat ineens spontaan verdwenen was.....
:o :-X

Daar ben je dan mooi klaar mee  :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995512
Maxi's 3-tal schreef: Euhmmmmmmm.
Nou ik denk laat ik ook eens serieus er op in gaan. :biggrin2:
:biggrin2: :P

Maar even OT: ik zou er eens een testje aan wagen, zeker na wat Hanna zegt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door