Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#2995176
Ik heb eindelijk kattenvoer gehakt en geportioneerd. Voor Sien zit alles weer in de vriezer, voor Ot staat een pan klaar om gemalen te worden.
Ik voel me wel een beetje schuldig tegenover de poeskes. Ze hebben het afgelopen half jaar bijzonder slecht gegeten. Ot at kvv afgewisseld met muizen, kuikens, kipfilet en rundergehakt/tartaar en Sien ook incompleet en half uit de supermarkt.
Nu weet ik ook wel dat ik een goed excuus had, maar toch.
Door Nadia
#2995333
Gisteravond afscheids diner gehad op het werk. Nog 4 diensten en mijn contract is afgelopen.

Vanmorgen slaapkamer opgeruimd. Zometeen nog even poetsen.
Flinke wandeling gemaakt met de hondjes en Dwayne in de drager.
Woonkamer geveegd. Nu nog even dweilen. Als ik het red nog beetje strijken. Dan naar mam daar de honden uitlaten. Met v Dwayne weer in de drager :)
Oh en even mijn spullen pakken voor het werk. Kolf enzo. En dan late dienst werken.
Door BusKay
#2995615
Ronald schreef: Mijn aanstellingsbrief is binnen. Yeah! Jippie! Toch maar liefst 1 maand en 24 dagen geduurd!
Zie je wel dat ambtelijke molens helemaal niet langzaam malen...  ::)

´¯`°¤.¸´¯`°¤.¸´¯`°¤.¸    (¯`PROFICIAT´¯)    ¸.¤°´¯`¸.¤°´¯`¸.¤°´¯`                                                         
'°·.·°'    `°¤.¸_¸`°¤.¸_¸`°¤.¸_                      ¸_¸.¤°´¸_¸.¤°´¸_¸.¤

Ik denk dat je deze ook wel even nodig had....
Door bloemetje
#2995636
Kim_S schreef: :doh: :crazy2:

Zooo, ik kan weer door naar het door-de-grond-zak-topic  :biggrin2:
Nee joh ik schijn in mijn enthousiasme tegen iedereen vandaag gezegd te hebben  ;D. En je hebt aan me gedacht,  dat is toch hartstikke lief :smitten:

Ik zit zin te maken om de grote rattenkooi schoon te maken.  ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2995713
Ronald schreef: Mijn aanstellingsbrief is binnen. Yeah! Jippie! Toch maar liefst 1 maand en 24 dagen geduurd!

Zie je wel dat ambtelijke molens helemaal niet langzaam malen...  ::)
Feli!  :flowers:

Hier semi-ambtelijk, dus het duurde maar 2 weken na aanvang eerste werkdag.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2995742
-Annemarie- schreef: Feli!  :flowers:

Hier semi-ambtelijk, dus het duurde maar 2 weken na aanvang eerste werkdag.  :biggrin2:
Dank je... En zo mooi hè: "Opgedragen andere functie". Niet van "Welkom bij de baas" of zo  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door