Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2995375
Leeftijd schatten, echt een nono. Paar jaar geleden in gesprek met een vrouw en ergens vraagt ze...hoe oud schat je mij dan. Dus ik dacht al, aii, oppassen nu en dacht heel veilig "42" te kunnen zeggen omdat 51 wellicht nog gevoelig lag.

24  :doh: :doh: :doh:

Dat kreeg ik niet meer recht gepraat  :biggrin2:
#2995386
Angelique schreef: Leeftijd schatten, echt een nono. Paar jaar geleden in gesprek met een vrouw en ergens vraagt ze...hoe oud schat je mij dan. Dus ik dacht al, aii, oppassen nu en dacht heel veilig "42" te kunnen zeggen omdat 51 wellicht nog gevoelig lag.

24  :doh: :doh: :doh:

Dat kreeg ik niet meer recht gepraat  :biggrin2:
Haha dat is inderdaad best erg  ;D
Ik laat mensen ook wel eens mijn leeftijd schatten en dan wordt ik meestal op 16-18 geschat. Erg leuk om dan de mensen met de mond vol tanden te laten staan door daarna mijn echte leeftijd te vertellen (25) ;-)
'Ergste' was 5 jaar terug bij de begrafenis van mijn oma. Bij het koffiedrinken komt vrouw op mij aflopen met de vraag of ik Astrid nog kende. Ik antwoord dus met ja, daar speelde mijn zusje vroeger altijd mee (die naast mij zat en 2,5 jaar jonger is). Zij werd helemaal rood omdat ze dacht dat ik de jongste was en dus met Astrid speelde. Had toen wel beetje met haar te doen (maarja, ze had ons 12 jaar daarvoor voor het laatst gezien dus ik kon het wel begrijpen en ben ook niet anders gewend).
#2995390
15 jaar geleden was ik hoogzwanger van mijn jongste en ik stond in een erg drukke rij bij de C1000 samen met mijn oudste van toen 5 jaar.
Ik zag hem al een paar keer naar mijn buik kijken en dacht al...oww die heeft wat op zijn lever  ::)....
En ja hoor!...MAMA!!(waarom klinken kinderstemmetjes zo hard en helder??) ja schat?...hoe komt jou baby eigenlijk in je buik?....ehhh dat zeg ik je straks wel(hij had het al eens gehoord) NEE NU!!...en de man voor me draait zich om en zegt: goed zo knul laat je niet afschepen hoor!...we hadden nu de aandacht van de hele rij én de rijen links en rechts >:(
Nou dat komt echt staks wel zei ik...NOU zegt mijn wijsneus..ik weet het wel jij hebt de zaadjes van pappa gekregen en die heb jij door geslikt  :D
ooit een compete supermarkt eerst stil horen vallen en daarna een lachconcert gehad? ik wel dus :-[
#2995437
cj schreef: Volgens mij heb ik deze al een keer verteld.
Was op het werk en had keelpijn. Werkte alleen maar met mannen en vroeg......"wie heeft er er wat lekkers om op te zuigen".....
Saskia
;D

Ik heb ooit nog eens in een discotheek gewerkt waar ik toezicht hield op de toiletten. Komt een klein kortharig persoon aanlopen die van voren zo plat is als een dubbeltje en gaat de linkerdeur in, ik hield de persoon tegen en zei dat hij het toilet aan de andere kant mocht gebruiken.... Maar het was dus wel een vrouw  :-X die ik naar het herentoilet stuurde.
#2995449
Angelique schreef: Leeftijd schatten, echt een nono. Paar jaar geleden in gesprek met een vrouw en ergens vraagt ze...hoe oud schat je mij dan. Dus ik dacht al, aii, oppassen nu en dacht heel veilig "42" te kunnen zeggen omdat 51 wellicht nog gevoelig lag.

24  :doh: :doh: :doh:

Dat kreeg ik niet meer recht gepraat  :biggrin2:
Dat was inderdaad niet zo aardig van je nee, heb er nu nog een complex van. :biggrin2: :biggrin2:


Maar nee, schiet me hier niets te binnen eigenlijk. ::)
Eigenlijk kan ik bijna non stop wel door de grond zakken. :biggrin2:
#2995462
Whahahaha, ohhhw, wat een leuke verhalen ;D ;D ;D

Ik heb hetzelfde als Maxi's 3-tal. Wil zo vaak door de grond zakken.

Nou OK, wat ik wel een door-de-grond-zak-moment vond: ik werkte net bij IBM. Paar dagen. Jong broekie van 18. En ik werkte binnen de 'security organistatie'. Dus kreeg opleidingen in die trend. En zo leerde ik dat mensen niet mochten "tail gaten". Oftewel, overal waar deuren waren met batch-readers, mocht je niemand mee laten glippen als je zelf een deur open maakte met je batch, tenzij die persoon zichtbaar zijn batch droeg (wat verplicht was). Daarop stond je naam en een foto en je employee nummer.

Afijn, ik wandel het pand in, Amsterdam Zuid Oost en daar hadden we twee toren met glazen deuren met batch-readers. En die ochtend glipte er iemand met mij mee door een glazen deur. Ik zeg tegen die meneer "meneer, dat mag niet, tail gaten, u draagt u batch bovendien ook niet zichtbaar, zou ik u batch mogen zien?". Waarop meneer zegt "maar weet u dan niet wie ik ben?". Waarop ik zeg "nee, en eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet, ik wil graag uw batch zien".

Zichtbaar geïrriteerd zette meneer zijn attaché koffer op de grond, haalde zijn batch eruit en schoof deze onder mijn neus. En ik las hardop "Van Haeften". En zeg "OK, bedankt meneer, u mag verder lopen".

Vol trots vertel ik het verhaal aan mijn manager. En vertel haar zelfs dat ik zei dat het me niet kon schelen wie ie was. Waarop ze vraagt "maar wie was het dan, hoe heet die meneer?". Waarop ik zeg "meneer van Haeften". Waarop mijn manager zegt "OK Liz, dat is de IBM directeur Nederland NV, ik zit hier met plaatsvervangend schaamte gevoel :-[".

Een jaar later werd ik ingelijfd in de "two generation club". Omdat mijn vader ook bij IBM werkte. En daar was bij aanwezig, de directeur, meneer van Haeften. Bij mij aangekomen zegt hij "En hier hebben we Lizzy Coelers, dochter van Ton Coelers. Deze dame hield mij 1 jaar geleden staande, omdat ik mijn batch niet zichtbaar droeg. Toen ik haar vroeg "maar weet je niet wie ik ben, zei ze "nee, en dat interesseert me geen moer ook"  :biggrin2: :biggrin2: (dat moer had ik niet gezegd, ik weet het zeker!). En vervolgens zei hij "typisch een kind van d'r vader, he Ton? :biggrin2: :biggrin2:". De hele zaal ging plat van de lach. Behalve mijn vader. En ik :-[
#2995484
Goed zo Lizzy!  :D
Zo heb ik eens een lab-jas overhandigd aan de hoogste baas van het onderzoeksinstituut waar ik werkte  :-X
Tsja, hij liep in het celkweeklab zonder jas. Dat is op zijn zachtst gezegd niet erg netjes  ::)
Door sella
#2995487
Wij stonden in de lift op een bedrijfsfeest en een joviale dronken geinponem stapte ook in en begon een leuk gesprek.
als een boer met kiespijn heb  ik geantwoord en broer toegesist wie is die dronken idioot?
Ik ben de directeur die dit feestje geeft. Dank je voor je eerlijkheid.
Oeps. Maar goed, hij heeft menig feestje rollebollend van de ruzie met zijn vrouw door de gangpaden gerolt, dus hij was het gewent dat partners geschokt vroegen wie hij wel niet was :-[
#2995498
Ik zat eens op een terrasje in Groningen toen er een dakloze langs kwam die zo'n blaadje verkocht waarbij daklozen zelf een deel van de opbrengst mogen houden. Even een praatje gemaakt, ik hoorde dat hij niet uit het noorden kwam. Dus ik vraag waar hij vandaan komt, zegt ie dat ie uit Rotterdam afkomstig is maar dat het hem daar niet meer beviel, en dus was hij naar Groningen gekomen. "Ach ja," zeg ik, "een mens moet ergens wonen." Ik had zelf niets in de gaten, maar mijn gezelschap vond dat geen nette opmerking om tegen een dakloze te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door