Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989386
Sher schreef: Wat knap! Ik had weer geen idee dat je dat allemaal kon met wieltjes.  8)
;D ;D ;D

Met wieltjes kun je:

- op je rug liggen rollen en zorgen dat je personeel als een idioot op je af komt rennen omdat je natuurlijk niet meer in de poten komt;
- steile hellingen afrollen en dan door smalle sloten je ver van je personeel verwijderen zodat ze op blote voeten achter je aan moeten;
- door de poep rijden;
- veel aandacht van vreemden vergaren;
- mensen over hun voeten rijden, honden trouwens ook heel goed;
- spelbuigingen maken en spelen met je vriendjes;
- en wat nog al niet meer..... ::)
Door Martine-Tom
#2989387
Pauline schreef: ;D ;D ;D

Met wieltjes kun je:

- op je rug liggen rollen en zorgen dat je personeel als een idioot op je af komt rennen omdat je natuurlijk niet meer in de poten komt;
- steile hellingen afrollen en dan door smalle sloten je ver van je personeel verwijderen zodat ze op blote voeten achter je aan moeten;
- door de poep rijden;
- veel aandacht van vreemden vergaren;
- mensen over hun voeten rijden, honden trouwens ook heel goed;
- spelbuigingen maken en spelen met je vriendjes;
- en wat nog al niet meer..... ::)
Je baasjes blauwe enkels bezorgen?  :P
Door sella
#2989418
Oh lekkere vent toch! Je ziet hem steeds zelfverzekerder worden met zijn wielen, dat betekent dat zijn koppie blij is.
Knappe kanjer!
Gebruikersavatar
Door Sher
#2989487
Pauline schreef: ;D ;D ;D

Met wieltjes kun je:

- op je rug liggen rollen en zorgen dat je personeel als een idioot op je af komt rennen omdat je natuurlijk niet meer in de poten komt;
- steile hellingen afrollen en dan door smalle sloten je ver van je personeel verwijderen zodat ze op blote voeten achter je aan moeten;
- door de poep rijden;
- veel aandacht van vreemden vergaren;
- mensen over hun voeten rijden, honden trouwens ook heel goed;
- spelbuigingen maken en spelen met je vriendjes;
- en wat nog al niet meer..... ::)
Ik ben blij dat het baasje van Joep een goed gevoel voor humor heeft, anders zou Joep echt veel meer lol aan die wieltjes beleven dan zijn baasje.  :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989538
Hij is vanaf het eerste moment dat de hernia hem overviel blij en vrolijk geweest. Niet overdreven, maar dat is ie nooit. Vandaag heeft hij b.v. een dag waarop hij niet zo blij is en eigenlijk ook helemaal niets wil behalve liggen. Nou... daar moet ik me dan maar bij neerleggen, hoe graag ik ook anders wil. Maar als hij niet wil, dan wil hij niet en doet hij het ook vast niet. :-X :biggrin2:

Het is voor ons en eigenlijk voor iedereen die Joep kent heel duidelijk dat de hernia in zijn rug zit, maar zeker niet in zijn kop. Hoor ook verhalen van honden die het "tussen de oren" niet trekken, dat lijkt me heel verschrikkelijk.... :'(
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2989717
Irish schreef: Ik word altijd zo vrolijk als ik jouw stem hoor Pauline :)
Ach wat lief! Waarom? Vind je dat ik gezellig klink? :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door