Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#2986609
Angelique schreef: Logisch vervolg op voer voor binnenkat of buitenkat. Ik verbaas me niet meer en al helemaal niet over het feit dat dit straks prima verkocht gaat worden.
Voer voor buitengebiedhonden zal er minder snel komen, want daar wonen alleen maar boeren en die laten ze toch met de pot meevreten. Geen markt dus  :biggrin2:.
Tja binnen katten bewegen minder dus moeten voer met minder calorietjes hebben dan buiten katten die veel bewegen. Eigenlijk dus light voer voor de binnenkat. Daar kan ik mij meer bij voorstellen dan speciaal voor kleine honden in de stad (en honden zwaarder dan 10 kg in de stad zullen dan ook hun eigen voer moeten hebben toch?  ::) )
Door Jantina
#2986616
Wat een onzin. Maar van de vele brokkenmerken vind ik RC toch wel de meest idiote. En de goorste. Hebben nu een pup te logeren op RC, ik sta gewoon te kokhalzen van de lucht als ik die bak moet vullen. Ik vind het zo smerig. Je moet ze wel nageven dat het het merk is met de beste marketingafdeling. Dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2986626
Jantina schreef: Wat een onzin. Maar van de vele brokkenmerken vind ik RC toch wel de meest idiote. En de goorste. Hebben nu een pup te logeren op RC, ik sta gewoon te kokhalzen van de lucht als ik die bak moet vullen. Ik vind het zo smerig. Je moet ze wel nageven dat het het merk is met de beste marketingafdeling. Dat dan weer wel.
Ja, dat zeker. Je wordt er mee doodgegooid.
Bij de dierenarts, op de hondenschool, op tv, radio...
Ze hebben natuurlijk ook echt voor elk wat wils. En krijgt fikkie blaasgruis, huidproblemen of andere ellende van de eerste duur verkochte rommel dan zit er in de tweede zak iets wat al die problemen als sneeuw door de zon doet verdwijnen. Wat wil een mens nog meer?
Door Esther Q
#2986797
Ik was laatst in een soort dierenwinkel en zag daar allemaal zakken brokken voor verschillende rassen. Ik had al gehoord dat die bestonden, maar had ze nog niet eerder gezien. Ik ben wel nieuwsgierig of ze echt verschillende samenstellingen hebben voor die verschillende rassen, en wat voor verschillen dat dan zijn. Maar ik had niet zo'n zin om de ingrediënten lijst van elke zak te gaan bekijken.
Gebruikersavatar
Door nova
#2986852
Lizzy schreef: Tis zeker jouw vriendje :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :P
\\

Sterker nog, ik ben wederverkoper van het product en ben  bijna rijk. :biggrin2:  Nog ff en  het wordt mn laatste  nachtdienst  ;D
Door Martine-Tom
#2986859
Ik heb die andere link even gelezen....alleen voor rashonden...en Tom dan, mag die geen glanzende vacht?  :'(
Door Ruisje
#2986863
BusKay schreef: Ik geloof dat ik als hond toch nog liever wat sokken zou eten.
Ik denk dat die Duitse Dog in Amerika dat ook heeft gedacht toe ie een bak "stadse royaal konijn" voorgeschoteld kreeg en vervolgens 43 sokken opvrat. ;D
Door K&D
#2986907
Martine-Tom schreef: Ik heb die andere link even gelezen....alleen voor rashonden...en Tom dan, mag die geen glanzende vacht?  :'(
Jawel. Moet je even de zak 'Brokjes voor het Bastaardras" uit het schap pakken. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door