Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#2998453
Alles kracht, sterkte en wijsheid gewenst, wat is het toch rot allemaal! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2998522
Jeetje Karin, wat is dit ruk. Luister goed naar jezelf. Jullie hebben altijd het beste voor èn met Oscar gewild, dus welke keuze jullie ook maken. Hij is altijd goed.  ;) Heel veel sterkte en geniet lekker van jullie mooie man.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2998526
Heel veel warme  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie en Oscar.

Wijsheid hoef ik je niet te wensen, want die heb je al ruimschoots als het om Oscar gaat.

Sterkte Karin :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2998546
Ronald schreef: Heel veel warme  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie en Oscar.

Wijsheid hoef ik je niet te wensen, want die heb je al ruimschoots als het om Oscar gaat.

Sterkte Karin :-*
Goh het moet niet gekker worden. Vanmiddag zei iemand al dat ik intelligent en weldenkend genoeg ben voor de juiste keuze  ::)

Dank jullie wel. Het is wel domper na domper en doordat het allemaal wat complex is, is de keuze dat ook. Eerst maar eens zorgen dat ie weer pijnvrij door het huis stuitert, dan ziet het er allemaal al heel anders uit!
Door Mowgli
#2998563
Wat erg zeg, dat echt domper na domper komt. Ik wens jullie 3-tjes heel veel sterkte...
Door Borke
#2998571
Bah Karin :-[ ik had jullie na al het harde werk met Oscar zo gegund dat je qua gezondheid niet ook nog een keer voor zulke moeilijke vraagstukken zou komen te staan.

Ik denk dat je in je hart weet wat het beste is, maar verstandig om het rustig te overwegen.
Ik hoop dat de pijn beheersbaar is/wordt voor Oscar, sterkte met alles  :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2999060
Dank jullie wel! Ja Borke, wij hadden dat ook gehoopt, maar het is zoals het is.

We hebben besloten niet te opereren. Die beslissing hebben we dik twee maanden terug al gemaakt, toen we merkten dat hij pijn had. Geen grote dingen meer. Daarom was ik vier weken terug ook een soort van blij dat die optie er ook niet was, dan hoef je niet opnieuw over de keuze na te denken. Nu dan wel en eigenlijk bleef het voor ons heel duidelijk, we willen dat niet meer. En dat we dan goed nadenken over wat nu concreet de opties zijn (want een operatie is iets anders dan specifiek deze operatie om deze reden) is goed. Maar het heeft ons niet van gedachten doen veranderen. En dat voelt raar, echt heel erg raar. We laten een optie die medisch gezien het beste is aan onze neus voorbij gaan. Maar het totaalplaatje is gewoon anders dan alleen het medische plaatje.
Ons gevoel is heel duidelijk en ondanks dat het ook zo raar voelt, voelt het door de duidelijkheid ook goed. Je kan het van alle kanten bekijken en beargumenteren, maar dit is wat ons hart ons ingeeft en aangezien ons hart gevuld is met liefde voor Oscar, is dit het juiste.

Vanmorgen heb ik gefietst en we hebben er aardig wat meer pillen in geknikkerd dan eerst. Nu is de dosering per pil heel laag, dus het is allemaal nog steeds niet overdreven veel. Maar hij ligt er nu lekker rustig bij en hij vond het heerlijk om weer even te mogen en kunnen hollen. Morgen een dagje kijken of we zo goed zitten qua dosis en dan overmorgen weer een toertje fietsen. Kijken of we daar weer wat regelmaat en in beperkte mate afstand in kunnen krijgen. En dan gaan we eerdaags zijn grote wens ook snel weer vervullen, naar het losloopveldje! Dan houden we hem daarna wel weer met pillen overeind!
Door Borke
#2999080
Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit jullie keuze zou zijn, zo zou ik het zelf ook hebben gedaan.

Zowel voor mensen als voor dieren vind ik het mooi dat de medische wetenschap zoveel mogelijk maakt.
Echter dat iets mogelijk is, maakt voor mij nog niet altijd dat het ook wenselijk is.

:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door