Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#2986622
Gizmo schreef: Dat is echt niet duur. Ik betaal nu ongeveer 8 euro voor maar 200 ml.... Dan zal ik dat zeker de volgende keer kopen, bedankt voor de tip! En ik denk ook wel dat ze met 1 liter zeker wel een jaar vooruit kan.
De prijs van de minkolie shampoo van OkdV is niet helemaal te vergelijken met de prijzen in de dierenwinkels, omdat OkdV officieel een 'groothandel' is voor bedrijven.
(groothandel tussen " omdat hij ook aan particulieren verkoopt)
Gebruikersavatar
Door joel
#2986633
bloemetje schreef: Zoveel hondenvachten zoveel shampoo  ???

Wat heeft dat met verschil tussen okdv en k9 te maken?  Vind t verder een topwinkel hoor. Zondag ben ik r.
Omdat ik vind dat iedere vacht weer anders op shampoo reageert, jou honden doen t beter op die van K9, ik verander niet meer van shampoo omdat ik dit helemaal perfect vind, dus daarom, iedere vacht een eigen shampoo. En daarnaast, ik vind dat duurdere shampoo niet altijd beter hoeft te zijn
Voor TS, gewoon een shampoo proberen en kijken hoe Gizmo het erop doet.
Door bloemetje
#2986669
Je komt wat geïrriteerd over dat ligt vast aan mij, Kan t me niet voorstellen namelijk gezien t onderwerp :biggrin2:

Ik denk dat t inmiddels wel tegen de 100 honden loopt die we hebben gewassen.  OKDV shampoo is zeker niet heel slecht hoor. Maar voor mij was t niet goed genoeg. 
Maar helaas nog steeds geen afghaan trouwens :'(. Wanneer mag ik langskomen ;D
Gebruikersavatar
Door joel
#2986805
bloemetje schreef: Je komt wat geïrriteerd over dat ligt vast aan mij, Kan t me niet voorstellen namelijk gezien t onderwerp :biggrin2:

Ik denk dat t inmiddels wel tegen de 100 honden loopt die we hebben gewassen.  OKDV shampoo is zeker niet heel slecht hoor. Maar voor mij was t niet goed genoeg. 
Maar helaas nog steeds geen afghaan trouwens :'(. Wanneer mag ik langskomen ;D


nee hoor niet geïrriteerd, meer....pfff, tis maar shampoo wat maakt t uit welke soort, merk, hoeveelheid (alhoewel... liefst zo min mogelijk)
en ik denk dat ie over ong 4 weken weer aan de beurt is.....als jij het niet erg vind om hem in een gewoon bad te wassen op je  knieën  ::).....mag jij hem in bad doen. Hij is altijd heel lief en rustig.
Door bloemetje
#2986834
joel schreef: nee hoor niet geïrriteerd, meer....pfff, tis maar shampoo wat maakt t uit welke soort, merk, hoeveelheid (alhoewel... liefst zo min mogelijk)
en ik denk dat ie over ong 4 weken weer aan de beurt is.....als jij het niet erg vind om hem in een gewoon bad te wassen op je  knieën  ::).....mag jij hem in bad doen. Hij is altijd heel lief en rustig.
Daarom geloofde ik t al niet ;D
Hmm verleidelijk maar mijn rug gaat me dat niet in dank afnemen.  Die speelt al op door mijn beroepskeuze ::). Als je ooit in de beurt ben... Ik vind hem zooo mooi!
Door KemiJay
#2986894
Je kunt ze best regelmatig wassen met enkel water,  shampoo zou ik niet meer dan eens per maand gebruiken.  Het tast toch echt wel de vetlaag aan en dat willen we niet! Meeste honden in de salon eens in de 6 a 8 weken ongeveer..
Door suzanne 1
#2987013
KemiJay schreef: Je kunt ze best regelmatig wassen met enkel water,  shampoo zou ik niet meer dan eens per maand gebruiken.  Het tast toch echt wel de vetlaag aan en dat willen we niet! Meeste honden in de salon eens in de 6 a 8 weken ongeveer..
tja dat kan met een 'gewone'  hond. ...onze husky's worden ook bijna nooit gewassen,  maar Jamey. ...met zn atopische dermatitis was ik als de jeuk hevig is om de dag.....met shampoo dus....en nee, z'n vacht wordt daar niet droog van. Het gaat juist meer glanzen en voelt zachter aan. Dus dat het de vetlaag aantast......dat is denk ik maar heel beperkt want die vetlaag zorgt juist voor minder jeuk en als ik hem was heeft hij ook minder jeuk.
Door Lil
#2987142
suzanne 1 schreef: tja dat kan met een 'gewone'  hond. ...onze husky's worden ook bijna nooit gewassen,  maar Jamey. ...met zn atopische dermatitis was ik als de jeuk hevig is om de dag.....met shampoo dus....en nee, z'n vacht wordt daar niet droog van. Het gaat juist meer glanzen en voelt zachter aan. Dus dat het de vetlaag aantast......dat is denk ik maar heel beperkt want die vetlaag zorgt juist voor minder jeuk en als ik hem was heeft hij ook minder jeuk.
Ja, dat was bij Cayley ook de reden. Die shampoo herstelt de vetlaag, heb dat met eigen ogen gezien. Reden waarom áls ik Boris en Jones was (Boris 4 keer per jaar of zo, om uit de rui te komen en als hij erg goor is en Jones tot nu toe pas 2 keer omdat hij mega goor was) ik die shampoo gebruik en dan niet die voor de atopie, maar de gewone shampoo ervan. Soms denk ik wel moet je vaker doen die shampoo, zo als die vacht erna dan uitziet is gewoon een feest.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door