Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2984040
Jeetje, wat een narigheid Gonnie  :-\ Sterkte met de schrik

Terug van de historic grandprix zandvoort. Errug leuk, de meisjes vonden het ook weer erg gezellig, ze kregen veel aandacht en knuffels  :)
De nacht was ook erg gezellig :-X  :biggrin2: Het begon méga te hozen, ik werd er wakker van, en besloot het dakluik dicht te draaien. Meneer werd daar wakker van en wilde gauw het andere dakluik dichtdraaien. Te laat...... flotsj; precies boven ons bed. Toen was het een waterbed :2funny: Gelukkig aan het voeteneind; het dakluik wat ik al dicht had, bevond zich ter hoogte van onze hoofdkussens  :biggrin2:
Door rosmin
#2984205
Jeetje Gonnie, wat een schrik  :o

Vandaag me heerlijk uitgeleefd in de keuken met als resultaat een lekker brood van amandelmeel/ lijnzaad; een chocoladecake / een kokospudding / nieuwe smoothies gemaakt en bramen geplukt en verwerkt in saus.
Oja en gister had ik nog een appeltaart van havermeel gemaakt
Nu de afwas nog doen en dan ML ophalen die terugkomt van een paar dagen  Duitsland
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2984444
Het maffe weekend vanmorgen afgesloten met een enorme sleep inn (ben net een kwartiertje wakker  :D) en vanmiddag op zoek naar een nieuwe bus.....

Iedereen bedankt voor jullie medeleven bij het vroegtijdig afscheid nemen van onze o zo geliefde bus  O0
Door eelke
#2984447
Zo inderdaad goed schrikken zeg!
Maar kortsluiting kan heel goed, heb het wel vaker gehoord. Wat een geluk nog dat er geen schade bij anderen is, en dat er een boom achter stond!


Ik ga zo de guppen ff laten plassen, lunchen en dan stap ik op m'n fietsje richting mijn auto. Het is maar een km of 10 maar ik fiets haast nooit meer, en heb er eigenlijk ook een hekel aan. Maar ik ga lekker om me heen kijken, dat gaat beter vanaf de fiets, en er van genieten.
Denk ik.
Door eelke
#2984559
Het was best leuk en ik had er maar 29 min over gedaan. Had mijn zadel ook weer op de juiste hoogte gezet en dan fietst het al een stuk leuker.

Daar aangekomen hadden ze nieuw speelgoed. Een standaard waar je je racefiets in kan zetten en dan kun je via de laptop fietsen. Dus ook nog een stukje berg etappe gefietst  ;D bohh zwaar!

Mijn fiets ingeladen, naar de karwei. Daar opsluitbanden gekocht, ook best zwaar. Naar huis, plan om met mijn ren aan de slag te gaan, telefoon van vriend dat hij moet over werken. Plan gewijzigd. App van vriend dat het toch niet hoeft, dus nu ga ik toch met de konijnenren aan de slag.  :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2984705
Op mijn vrije-dag-na-een-zwaar-weekend lekker 8 uur met mijn collega's doorgebracht. Morgen en overmorgen ook overwerken. Donderdag heb ik avonddienst, want dan gaan we plan B C D E uitvoeren bij de dierenarts.
Door rosmin
#2984726
Gonnie schreef: Het maffe weekend vanmorgen afgesloten met een enorme sleep inn (ben net een kwartiertje wakker  :D) en vanmiddag op zoek naar een nieuwe bus.....

Iedereen bedankt voor jullie medeleven bij het vroegtijdig afscheid nemen van onze o zo geliefde bus  O0
Wat een toestand met jullie bus, lag er misschien een fietsaccu (Lipo of Lion) in?
Gebruikersavatar
Door kira
#2984735
Kaela schreef: Op mijn vrije-dag-na-een-zwaar-weekend lekker 8 uur met mijn collega's doorgebracht. Morgen en overmorgen ook overwerken. Donderdag heb ik avonddienst, want dan gaan we plan B C D E uitvoeren bij de dierenarts.
Succes met plan E!

Dame haar wond is nog immer niet dicht. Net met wandelen bedacht ze dat onder aan de heuvel een zwemmogelijkheid was. Ik had dat niet bedacht. Ze heeft fijn gezwommen, een na beneden rennende dame aan een lange lijn is niet te houden. Wond maar ontsmet.
Grote beer haar staart is helaas nog niet dicht. Ze hijgt ook meer. Ik hoop dat het hijgen komt van au aan de staart (meen dat Gijs van Eelke ook heel erg moest hijgen) en dat dat haar kortademigheid veroorzaakt. Ze is wel super vrolijk, maar de net opgebouwde kleine conditie raken we direct weer kwijt.
Gisteren stond hier per ongeluk de voordeur open. Best wel lang. Bij ontdekking lag Fopje netjes in de bench naast de open deur, dame als windvanger ervoor en de rest elders in het huis. Brave beesten.
Door pallas
#2984737
Morgen spannende dag in het UMCG met Tjerk. Ro komt me oppikken bij de therapeut en dan gaan we er met zijn drietjes heen. Ga maar op tijd naar bedje want ik mag dus van 8.00u tot 16.00u in touw zijn :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door