Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3023867
[quote="Tamara"]


Alsof ik naar mijn eigen hond zit te kijken die zit te eten, dezelfde kop, lichaampie, en net zo donkerbruin  :smitten:

in andere woorden, mooie hond heb je  :coolsmiley:
[/quote]

:biggrin2: volgens mij is Flow zwart  :biggrin2:, donkerbruin zal komen door al dat bloed wat er van de ribben afgestroomt is  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3027418
Mijn meisje is echt zwart. :biggrin2: Maar door de verandering van de vacht zitten er regelmatig wat bruine plekken in en ook zonlicht en zeewater verkleuren de vacht zo nu en dan.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3028447
[quote="Extreme"]
;D ;D geen kleurvaste lab, toverbal lab van zwart naar zwart met bruine vlekken, oehhhh kijk maar uit straks is ze zilver  :biggrin2:
[/quote]

:o :o :o :o :o :o :o  :biggrin2: Ga je mond spoelen!!  8) Say no to silverlabs!!
Door Lizzy
#3028626
Zie de foto's nu pas :-[
Ze zit en staat wel heerlijk te genieten zeg! Oogjes dicht :smitten:
Hertenrib is hier inmiddels echt wel favoriet!
Door Tamara
#3030688
[quote="Els&Flow"]
:o :o :o :o :o :o :o  :biggrin2: Ga je mond spoelen!!  8) Say no to silverlabs!!
[/quote]

Maar ze zijn wel mooi  :smitten:

Afbeelding Afbeelding

Je hebt nog meer 'verkeerde' labradors http://www.woodhavenlabs.com/mismarks.html

Ik zou deze wel kopen, ik vind weimaraners namelijk ook leuke honden. maar ik zou eerder kiezen voor een labrador/weimaraner mix dan voor een 100 % weimaraner.

Maar ik vindt wel dat ze dan als apart ras moeten worden gezien net als de labradoodle, niet als een echte labrador.
Door Tamara
#3030691
[quote="Els&Flow"]
Mijn meisje is echt zwart. :biggrin2: Maar door de verandering van de vacht zitten er regelmatig wat bruine plekken in en ook zonlicht en zeewater verkleuren de vacht zo nu en dan.
[/quote]

Dan was het de lichtinval  ;D

Mijn hond wordt weer vaak voor zwart aangezien maar ze is toch echt donkerbruin!
Door Tamara
#3032973
ok, is goed  :biggrin2: Maar ik blijf ze toch mooi vinden  :smitten:
Maar ik kan nog uit de kleuren geel, lichtbruin en zwart kiezen dus voor de komende 36 jaar zit ik nog goed!


Krijgen labradors geen last van obstipatie van hertenribben? Hoevaak geef jij dit?

In de topic van lizzy/admin (dezelfde persoon?  ??? ) staat:
Vleesbot van grote en kleine dieren: Vleesbotten van grote dieren veroorzaken meer problemen met obstipatie dan vleesbotten van kleinere dieren. Botten van kleinere dieren zijn altijd zachter en makkelijker te verteren. Zeker voor de beginnende hond!
Ik heb namelijk al een keer hertennek gegeven en dit vonden ze lekker.

Ik zou in plaats van de kleine dieren namelijk alleen nog lam ribben, geitennek en herten/ree nekken en ribben willen geven maar dat durf ik nog niet zo. Of kan af en toe geen kwaad? Had ergens gelezen maximaal 2 keer per week groot bot te geven, weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb.

Beide honden hebben al kalkoennekken/hertennek ect.. gehad.

Ik denk ik vraag het meteen even omdat dit topic er toch over ging  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3032979
Flow krijgt regelmatig herten, lams en ook reeribben, gaat altijd goed hier.  O0 Nek geef ik niet en staart ook niet. Nek durf ik niet en staart zitten teveel werveltjes in naar mijn zin. Flow eet over het algemeen rustig en beheerst ribben.
Door Tamara
#3032994
Is nek harder dan ribben dan?
Ik dacht dat het hetzelfde was, omdat het beide niet-dragende botten zijn. (maar draagt een nek dan niet het hoofd?  ??? )

Het ziet er wel lekker uit hoe ze die opeet, zit er aan hertenribben veel vlees?
op de foto's lijkt het van wel namelijk.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3036090
Meestal wel. Ik vind hertenrib er persoonlijk beter uit zien van ree rib. Onlangs ook begrepen dat dat 2 verschillende soorten zijn. De nekken die ik heb gehad waren zo snoeihard dat ik dat niet durfde te voeren, ze haalden de snoeischaar test niet.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 910.0.html

Als je nou net een rib treft waarvan je denkt hmm beetje kaal doe je er zelf wat extra spiervlees bij. Gewoon een keer proberen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door