Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2983748
Ik kan je helaas niet helpen. Ik houd niet van outlet centra. Wat ik wel weet: top wandelen in die omgeving. Beegden is mooi natuurgebied. Thorn vond ik wel een schattig stadje (verder niet heel bijzonder). Om gewoon te winkelen is Roermond best leuk. Terrasje aan de kade, Bourgondische keuken. Ga je richting Maastricht: stadsomwalling en kazematten hoewel je bij die laatste even moet vragen of je een route kunt doen waar je geen Doodenge ladder af hoeft.

Maasmechelen village houd ik ook niet van, maar de bioscoop is goed. O ja, Mechelse heide is moooooiiii wandelen!!! (Geen knie in puin helpen op die locatie).
#2983750
Wandelen in het nationaal park de meinweg :) Maar dat is niet leuk zonder hond(en).

Kijk anders hier eens:

http://www.vvvmiddenlimburg.nl/over-mid ... in-limburg

Als je langer dan 1 dag hier bent is het Gaia park misschien wat. Ze zijn niet voor niks uitgeroepen tot mooiste dierentuin.
Om in de sfeer te blijven: in Gangelt, net over de grens, ligt een wildpark. Het is een soort dierentuin maar dan alleen met europees wild.
Mondo verde moet ook mooi zijn. En anders hebben we Valkenburg nog, daar zijn meer dan genoeg toeristische dingen.

Dit is voor in Noord Limburg
http://www.liefdevoorlimburg.nl/dagje-uit

Net over de grens in de buurt van Genk ligt het openluchtmuseum Bokrijk. Even 100jaar terug in de tijd. De entree van deze tijdmachine kost maar 10euro. (en ze verkopen er heeeerlijke dropjes :biggrin2: )
#2983755
Ik ben zelf ook niet zo van de outlets en modemerken al helemaal niet... Maar ik heb dringend nieuwe kleding nodig, dus ik dacht: ach, eens proberen of het iets voor me is... Je hebt daar ook outdoor kleding/artikelen toch?

Valkenburg ken ik dan weer wel!  ;D Inderdaad superleuk!

Ja, de Meinweg ken ik ook. Heerlijk wandelen daar! Ga ik ook zeker doen!  :) Maar ik kan niet een hele midweek wandelen, dus zoek ik ook wat andere leuke opties.

Ik ga de linken eens bekijken, dank jullie wel!  :)
Door zurca
#2983765
Bergen op zoom kwamen we ook regelmatig, is nu al wel weer heel tijdje geleden... goed idee om daar weer eens heen te gaan.
Kalmthoutse heide zijn we nog nooit geweest, ga ik onthouden ;)
#2983768
Malamoods schreef: Ik ben zelf ook niet zo van de outlets en modemerken al helemaal niet... Maar ik heb dringend nieuwe kleding nodig, dus ik dacht: ach, eens proberen of het iets voor me is... Je hebt daar ook outdoor kleding/artikelen toch?

Valkenburg ken ik dan weer wel!  ;D Inderdaad superleuk!

Ja, de Meinweg ken ik ook. Heerlijk wandelen daar! Ga ik ook zeker doen!  :) Maar ik kan niet een hele midweek wandelen, dus zoek ik ook wat andere leuke opties.

Ik ga de linken eens bekijken, dank jullie wel!  :)
Oh, ik ben 1x gaan 'shoppen' in Maasmechelen, maar voor een broek ga ik daar dus nooit meer shoppen! Ze hebben op de hele village niet 1 broek die mij past ::)
Daarbij vind ik de merken in Maasmechelen te luxe. Er zijn veel dure merken in Maasmechelen, in Roermond heb je dan weer de beter betaalbare merken. Persoonlijk zou ik gewoon naar Jeans Centre gaan, die hebben eigenlijk ook altijd wel een of andere aanbieding.
#2983769
**Jolanda** schreef: Oh, ik ben 1x gaan 'shoppen' in Maasmechelen, maar voor een broek ga ik daar dus nooit meer shoppen! Ze hebben op de hele village niet 1 broek die mij past ::)
Daarbij vind ik de merken in Maasmechelen te luxe. Er zijn veel dure merken in Maasmechelen, in Roermond heb je dan weer de beter betaalbare merken. Persoonlijk zou ik gewoon naar Jeans Centre gaan, die hebben eigenlijk ook altijd wel een of andere aanbieding.
Ik heb niks met spijkerbroeken.  ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#2983772
Meneer loopt met de logeerhond altijd los in het bos. Ook met boswachter in de buurt. Hij zegt dat het helpt dat de logeerhond lief is en goed onder appèl staat.
Ik ben wel eens meegeweest en heb daar nog nooit een aangelijnde hond gezien.
#2983776
Lil schreef: Ik kan je helaas niet helpen. Ik houd niet van outlet centra. Wat ik wel weet: top wandelen in die omgeving. Beegden is mooi natuurgebied. Thorn vond ik wel een schattig stadje (verder niet heel bijzonder). Om gewoon te winkelen is Roermond best leuk. Terrasje aan de kade, Bourgondische keuken. Ga je richting Maastricht: stadsomwalling en kazematten hoewel je bij die laatste even moet vragen of je een route kunt doen waar je geen Doodenge ladder af hoeft.

Maasmechelen village houd ik ook niet van, maar de bioscoop is goed. O ja, Mechelse heide is moooooiiii wandelen!!! (Geen knie in puin helpen op die locatie).
Bij de Pietersberg is het ook prachtig wandelen. Er is een route die langs Kanne loopt. Zo gaaf!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door