Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2983779
Voor kleding ga ik elke week even hier de stad in: emmen, dan kijk ik rond wat ik leuk vind, en 1x per 3 maanden is er opruiming en dan ga ik het kopen. Dat is nu wel helemaal top, want maatje 36 hangt er altijd nog in alle kleuren :)
Woon jezelf niet dicht bij een stad, dan heb je toch iets wat redelijk nieuw is en hier wordt het voor de helft van het geld verkocht, of soms zelfs voor 70% minder. Ik heb bijna geen enkele broek boven de 17 euro. Mijn goedkoopste broek is 7 euro En veel goedkoper als iemand die hem in het begin van het seizoen gekocht heeft :)
Malamoods schreef: Ik ben zelf ook niet zo van de outlets en modemerken al helemaal niet... Maar ik heb dringend nieuwe kleding nodig, dus ik dacht: ach, eens proberen of het iets voor me is... Je hebt daar ook outdoor kleding/artikelen toch?

Valkenburg ken ik dan weer wel!  ;D Inderdaad superleuk!

Ja, de Meinweg ken ik ook. Heerlijk wandelen daar! Ga ik ook zeker doen!  :) Maar ik kan niet een hele midweek wandelen, dus zoek ik ook wat andere leuke opties.

Ik ga de linken eens bekijken, dank jullie wel!  :)
Door Lil
#2983827
Malamoods schreef: Bij de Pietersberg is het ook prachtig wandelen. Er is een route die langs Kanne loopt. Zo gaaf!
Vind dat een k*t route. Kunt er 8 van de 10 dagen over hoofden lopen. Geen zin om tijdens 1,5 uur 30 honden tegen te komen en zo'n 30 minuten door een te druk bezocht losloop te moeten.

O ja, in Maasmechelen verkopen ze mijn maat niet helaas. Ga dus gewoon de stad in.
Laatst gewijzigd door Lil op zo 31 aug 2014, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#2984062
Lil schreef: Vind dat een k*t route. Kunt er 8 van de 10 dagen over hoofden lopen. Geen zin om tijdens 1,5 uur 30 honden tegen te komen en zo'n 30 minuten door een te druk bezocht losloop te moeten.

O ja, in Maasmechelen verkopen ze mijn maat niet helaas. Ga dus gewoon de stad in.
Oh joh, is die zo druk? Toen ik 'm liep, kwam ik alleen koeien tegen.  ;D Is wel heel wat jaartjes geleden trouwens...

Nee, ik denk dat ik ook niet in die maten pas. Kreeg een goede tip van iemand waar ik ook nog heen kon en ik denk dat ik dat maar ga doen. ...
charmed schreef: Voor kleding ga ik elke week even hier de stad in: emmen, dan kijk ik rond wat ik leuk vind, en 1x per 3 maanden is er opruiming en dan ga ik het kopen. Dat is nu wel helemaal top, want maatje 36 hangt er altijd nog in alle kleuren :)
Woon jezelf niet dicht bij een stad, dan heb je toch iets wat redelijk nieuw is en hier wordt het voor de helft van het geld verkocht, of soms zelfs voor 70% minder. Ik heb bijna geen enkele broek boven de 17 euro. Mijn goedkoopste broek is 7 euro En veel goedkoper als iemand die hem in het begin van het seizoen gekocht heeft :)
Ja, ik ga ook voor de aanbiedingen op 't moment. Zeker omdat mijn gewicht ook nog onstabiel is (plan om nog meer kilo's te verliezen). Dus nu een dure broek kopen (of welk ander kledingstuk dan ook) vind ik zonde. Bovendien moet ik even op de centjes letten.  ;) Ik heb eigenlijk ook een bloedhekel aan kleding kopen, maar het is echt hoognodig. Alles wordt nu veel te groot en dat zit niet lekker en 't staat ook niet geweldig. Dus ik moet wel.... Bedankt voor de tip.
Door Lil
#2984147
Malamoods schreef: Oh joh, is die zo druk? Toen ik 'm liep, kwam ik alleen koeien tegen.  ;D Is wel heel wat jaartjes geleden trouwens...

Nee, ik denk dat ik ook niet in die maten pas. Kreeg een goede tip van iemand waar ik ook nog heen kon en ik denk dat ik dat maar ga doen. ...

Ja, ik ga ook voor de aanbiedingen op 't moment. Zeker omdat mijn gewicht ook nog onstabiel is (plan om nog meer kilo's te verliezen). Dus nu een dure broek kopen (of welk ander kledingstuk dan ook) vind ik zonde. Bovendien moet ik even op de centjes letten.  ;) Ik heb eigenlijk ook een bloedhekel aan kleding kopen, maar het is echt hoognodig. Alles wordt nu veel te groot en dat zit niet lekker en 't staat ook niet geweldig. Dus ik moet wel.... Bedankt voor de tip.
Die andere 2 van de 10 keer ben je alleen hihi. Of in Kanne starten en Maastricht overslaan.

Mijn favo winkel ligt in het durp in de Makado. Miss Stam outlet. Nette broeken 20 of 30 euro. Honden outfit 10 of 15 euro. Ze hebben in de gewone winkels elke 6-8 weken nieuwe collectie dus er hangt nieuwe mode in de outlet alleen met iets vertraging. En dus van maat 34 t/m 56. Kunt alleen pech hebben dat net wat je leuk vind niet in je maat is.
#2984361
Lil schreef: Die andere 2 van de 10 keer ben je alleen hihi. Of in Kanne starten en Maastricht overslaan.

Mijn favo winkel ligt in het durp in de Makado. Miss Stam outlet. Nette broeken 20 of 30 euro. Honden outfit 10 of 15 euro. Ze hebben in de gewone winkels elke 6-8 weken nieuwe collectie dus er hangt nieuwe mode in de outlet alleen met iets vertraging. En dus van maat 34 t/m 56. Kunt alleen pech hebben dat net wat je leuk vind niet in je maat is.
Ja, die tip heb ik gekregen idd. Daar ga ik zeker effe kijken!
#2984363
Wij gaan regelmatig naar de outlets om te shoppen.
Persoonlijk vind ik Roermond het leukst. Is de grootste met veel winkels.
Alle andere zijn wat kleiner maar zeker ook de moeite waard.
het is wel zo dat je het moet treffen met het aanbod van spullen. Dat wisselt nogal eens.
Soms hebben ze rommel hangen maar meestal zijn er toch hele leuke dingen te scoren.

Veel plezier
Door Lil
#2984451
Malamoods schreef: Ja, die tip heb ik gekregen idd. Daar ga ik zeker effe kijken!
Als ik dan niet op het werk zit kunnen we even buurten. Ik fiets daar tegenwoordig 10 minuten over.
#2984526
Lil schreef: Als ik dan niet op het werk zit kunnen we even buurten. Ik fiets daar tegenwoordig 10 minuten over.
8) 8) 8) Gezellig! Er is daar vast een leuk plekkie in de buurt waar we effe koffie o.i.d. kunnen drinken!  :)
Door Lil
#2984539
Malamoods schreef: 8) 8) 8) Gezellig! Er is daar vast een leuk plekkie in de buurt waar we effe koffie o.i.d. kunnen drinken!  :)
Zeker weten!

Makado is een groot overdekt winkelcentrum, daar zijn twee koffiedrink gelegenheden inpandig.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door