Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2979168
Kat nog eentje. Kat is altijd heel braafjes stil in de auto, ongeacht waar of hoelang je rijdt, hoe vaak je voor een stoplicht staat enz. Stop ik hier op de oprit, nog steeds stil, maar zodra ik de automaat richting P zet, komt die langs de R en op de R geeft die een klein piepje en dat is het teken voor Katja om te gaan bléren...deur open deur open...ik moet eruit...ik MOET eruit NU NU NU NU  :biggrin2:
#2979172
Wat een leuk topic.  ;D
Sleutels is altijd hollen naar de voordeur. Gaan zitten voor 't tuigje.
Als ik haar vraag te komen blijft ze liggen tot de ze de sleutels hoort.
Lichten uit en vergeten de vogelkooi toe te dekken betekend steevast 'protest'.
Het 'klikje' van de televisie betekend: slapen. Hoezo ga je een boek lezen?
Tas pakken om ergens anders te gaan slapen: als je met je goed terugkomt om in te pakken
ligt er steevast een pop in en een hondje strak bij.
#2979199
bij koffiedrinken hoort een hondensnack....... als wij gingen koffiedrinken kregen ze iets, nu hebben ze de link gelegd dat koffie en iets lekkers bij elkaar horen. Ze staan al bij de ton als je het koffiezetapparaat of de senseo maar aanraakt.............. Er is nooit iets gezegd, maar die link hebben ze zelf aangeleerd en Laddy deed Rakker daar heel snel in na, die kent het ook al koffiezetapparaat = snackje :biggrin2:
#2979201
In de avond het geluid van een dichtklappende laptop = naar bed
In de ochtend mascara terugleggen op het plankje = geeuwend opstaan voor een plas en in de gang verder slapen
Tussen 08.00 - 16.00u overdag iemand die de voordeur opendoet = bullshit! verstoring van de rust! maar wel kaas.  :P

Edit:
Oh, en mijn koffiekopje en glas van het ochtend-autisme in de vaatwasser in de avond = etenstijd-autisme.
Laatst gewijzigd door -Saskia- op do 21 aug 2014, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#2979223
Die van mij kijken naar mijn handen als ik ergens heen ga," je mag wel weg maar eerst iets lekkers"
Als mijn vriend de beurt van wandelen heeft,moet ik mezelf uit zicht houden,ze proberen altijd mij te verleiden mee te gaan.
s'Avonds als ze in de bench gaan zal Music altijd treuzelen,drie keer roepen dan gaat hij de bench in.
Niet twee keer....neee  drie keer!
Op het pad naar het bos rijdt wel eens een auto voorbij,ik hou ze dan even met een koekje aan de kant. Auto op het pad is dus koekje!  ::)
#2979232
Leuk topic! Grappig al die rare gewoontes te lezen!

Als ik het tuigje bij Gizmo om moet doen doet ze altijd netjes haar rechterpootje omhoog en daarna haar linkerpootje.

Gizmo is verslaafd aan de Coco Cola reclame (Share a coke with Bobby) Ook al ligt ze in een hele diepe slaap, zodra het liedje begint zit ze rechtop in d'r mand naar de televisie te kijken en te grommen.

Toen ze nog in de bench sliep, zeiden we 's avonds: Gizmo in de bench. Maar ze had daar een hekel aan dus ging ze maar pootjes geven en een beetje op d'r rug liggen rollen van 'kijk eens hoe lief ik ben'.  :biggrin2:

Soms laat ze zich gewoon echt keihard op de grond neerploffen om te gaan slapen...

En als je bij de voordeur staat en zelf op de bel drukt (en Gizmo staat daar gewoon bij te kijken) vliegt ze naar de woonkamer en kijkt rond van 'waar is het bezoek?'...
#2979233
Ik heb hem iets geleerd wat meneer K stom vindt, namelijk als ik op een stoel aan de eettafel zit mag Oscar half op schoot springen om lekker te knuffelen. Als ik me nu eens uitrek, dan komt Oscar gelijk aangerend en jumpt op schoot. Ik vind dat wel grappig, meneer K niet.

Verder kent hij talloze routines waar hij reageert. Laptop dicht, afsluitmuziekje van de laptop, als ik thuiskom kan ik alle deuren van de auto dichtgooien, maar gooi ik de mijne dicht begint ie te blaffen.

Wat ik ook lollig vind is dat ik zijn stoffen bench overal neer kan zetten en als ik roep "ga naar je huis" rent ie er heen om er in te gaan liggen. Waar we ook zijn, wat we ook doen. Zowiezo trekt de bench hem heel erg als we die ergens voor hem hebben staan en kruipt hij er graag in.
#2979243
Als ik de auto sleutels pak is mijn teckel verdwenen. Ze heeft een hekel aan auto rijden.
Als ik de riem pak is de dwerg schnauzer verdwenen. Want zij gaat alleen aan de riem als ze naar de trimster moet en daar heeft ze een hekel aan.
Verder leven wij zo onregelmatig en rommelig dat er nagenoeg geen sprake is van gewoontes waardoor de honden zich iets kunnen aanleren.
#2979251
smulpaap schreef: Pak je emmer spons zeem en wisser en ga je buiten ramen lappen , dan doe ik de binnenkant
Het spoed zich naar het bed voor de tuindeuren en gaat binnen ramen ""lappen ""  :biggrin2:


Ik was er nog eentje vergeten
Die zeem is niet alleen voor ramen lappen
Er is nl nog een zeem en als die uit het juiste kastje komt dan word je daar heerlijk mee verwend  :D
Er is hier een smurf  die geborsteld word , en wij Bullen dan
Kom maar op butler , rossen maar met dat zalige lappie
#2979271
Als ik begin met koken komt ie standaard in de keuken liggen op zn eigen kussen.Als het eten bijna klaar is, leg ik bestek en zo op tafel, het sein dat zijn eten dan ook eraan komt dus in de houding op zn eetmat.
maar als ik in de keuken zijn voer aan het portioneren ben ligt ie pal achter me, want dan krijgt ie de overgebleven stukjes.
's Morgens kan ik me wassen, haar doen, strijken, whatever zonder meneer te zien maar zodra ik mn broek aandoe komt ie aangerend.
als we op stap gaan weet hij pas zeker dat we gaan als vriendlief naar beneden komt in zn op stap broek. Terwijl ie nog op de laatste trede staat moet er flink gesnuffeld en vervolgens gekwispeld en gestuiterd worden.
En na de laatste wandeling krijgt ie een klein snoepje. Dus rent ie meteen door naar de keuken en gaat zitten. Als je dan vraagt wat er is, kijkt ie eerst naar mij dan naar de kast. Als ik dan net doe of ik het niet begrijp gaat ie het nog nadrukkelijker doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door