Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2975414
Ik heb anwb's en die gaat toch al ff mee... ik denk nu 2,5 jaar. Ik mishandel ze ook wel, loop er niet hele dag op. Ik denk alleen wel dat ze het nu wel eens kunnen gaan begeven, heb ze vd week weer voor het eerst aangehad (was zo nat in het bos joh!) en ze zijn niet echt goed uit de kast gekomen...
Ik spray ze wel met spul en dan zijn ze waterdicht.

Die van Lizzy zijn leuk! Eens kijken wat ze kosten!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2975435
Heb er ook van de anwb. Vorig jaar aangehad, geen problemen gehad. Kan ze strakjes ook gewoon weer gaan dragen. Misschien dat de dubarry's wat beter zitten, maar die van de anwb lopen ook best goed.
En er zit maar 300 euro prijsverschil in....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2975440
Geen ervaring met laarzen, maar ik had vorig jaar hoge schoenen van de ANWB en kon steeds terug. . De 3e keer had ik er genoeg van en wilde ik mijn geld terug, zegt die b*tch achter de balie dat het aan mij lag en waterdichte schoenen niet bestaan. . Toen maar naar Perry sport gegaan en de eerstvolgende regenbui met droge sokken thuisgekomen :)
Moet alleen wel weer op zoek naar nieuwe want ze zijn na 1 winter klaar voor de zomer, inclusief arko ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2975585
evelyn02 schreef: Ik had ANWB laarzen. Ze zaten geweldig maar na een paar maanden gingen ze lekken. Ik ben terug gegaan en kreeg zonder problemen mijn geld terug.
HIer scheurde ooit de zool helemaal los en ik kreeg 3 dagen voordat de 2-jaar garantie afliep mijn geld terug.

Ik heb al jaren de anwb-laarzen. Doe er gemiddeld 2-3 jaar mee en dan dump ik ze, want dan zijn ze ook wel op. Ik spuit en vet ze aan het begin van het najaarsseizoen in en loop er dan de hele herfst/winter op totdat het te warm wordt.
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2975675
Heb vroeger de Dubarry's gehad, liepen heerlijk en gingen ook lang mee (kilometers bos en strand en ik ben niet van de verzorging :-) )
Maar ik hoor dat de kwaliteit erg is achteruit gegaan en dat voor die prijs...............
Hier ook de centen er niet meer voor (over) en ik heb de ANWB laarzen, nu al 2 jaar en nu zijn ze dan ook wel aan vervanging toe maar met die prijs (was ook nog aanbieding) is dat wel prima
Door Jantina
#2975679
Lizzy schreef: Die nieuwe Dubarry laarzen? Zijn weer gescheurd >:(. Ik zie het net, tijdens het wandelen. Ik ben er he-le-maal klaar mee >:(
Ik was laatst in een country-life achtige winkel (in de buurt van het Zoetermeerse toevallig) en zag daar ook weer een onbekend merk outdoor laarzen. Toch altijd even vragen naar het hoe en waarom  :biggrin2:. Kwam het gesprek ook weer op de Dubarry's. Zij verkopen ze niet meer vanwege de vele klachten. Volgens haar zijn het echt modeschoenen geworden en kunnen ze niet meer voldoen aan de eisen van echte gebruiker. Natuurlijk is het merk wat zijn dan verkopen wel weer super (en voordeliger), maar ja, wie moet je nou nog geloven? Ik trek nog steeds snel mijn heerlijke oude beessies van Beaufort aan, de Dubarry's zitten me nog steeds niet lekker, dus of ze scheuren enzo kan ik niet vertellen. Ik kan er trouwens wel lekker mee paardrijden, want dan zitten ze wel super! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2975692
Lizzy schreef: Welke laarzen hebben jullie van de anwb? (ik moet toch iets gaan zoeken waar ik wel op kan lopen :-\).
Toevallig gisteravond gekeken, maar er stond nog niet iets van mijn gegading bij. Ja als ik maat 36 of 42 had gehad, dan was ik voor 5 tientjes spekkoopman geweest.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door