Xerox schreef:
Maar het beschreven incident is in principe precies hetzelfde verlopen. Daar is als chauffeur en uitgiftepunt gefungeerd en that's it. Dus waarom is het in dit geval dan anders en mogen mensen dan wel bij de 'tussenpersoon' klagen en een geldelijke vergoeding eisen? De tussenpersoon die nota bene nog zo aardig was om eigen vriezerruimte ter beschikking te stellen als tegemoetkoming, waar buiten de schuld van de tussenpersoon om geen gebruik van is gemaakt.
Schiet mij maar lek
Ik ken dat geval niet inhoudelijk, dus daar kan ik niet over oordelen. Een verschil kan zijn dat als ik via jou bij
bijvoorbeeld West bestel, ik zelf ook bij West kan gaan klagen en dat kan in deze wellicht niet.
Maar wat ik net al schreef, geen geval is hetzelfde en vanaf hier is het niet eenvoudig om te bepalen wat in welk geval redelijk is. Maar dat hier onredelijke mensen rondlopen is mij natuurlijk wel bekend, daar heb ik ook wel mee te maken gehad en daar was ik dan ook meteen klaar mee.
IK zou dan...centen teruggeven, vlees verdelen en nooit meer aan die persoon leveren.
Mijn conclaaf is ingegaan op de algemeenheid van de topictitel...de mentaliteit op BP en jouw verdere gevoel dat er de laatste jaren iets veranderd is. Het lijkt erop dat jij een hele klein stukje van mijn conclaaf nu inzet op 1 geval die ik inhoudelijk niet eens ken en daar conclusies uittrekt dat ik in deze de klager met zijn/haar eisen gelijk geef.
Ik heb expres dat stuk eruit gelaten omdat ik er niet bij was, ik het niet inhoudelijk ken, ik daar als persoon én als moderator van de V&A ook geen standpunt bij in kan en wil nemen. En ik vind het dan ook best onprettig dat er middels wat quotes gedaan wordt alsof ik wel een standpunt in deze heb genomen.