Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2973589
Ik dacht dat ze van je ouders was?
Haha dan vind ik het hondje van je ouders niet geweldig leuk, maar dan vind ik jouw hondje geweldig leuk :)

Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. Jullie zullen er hard voor gewerkt hebben en dus dubbel en dwars verdiend!
Door miik
#2973620
**Jolanda** schreef: Ik dacht dat ze van je ouders was?
Ja, Jolanda je hebt gelijk, het is het chineesje van mijn ouders.
Maar ze is in januari bij mij in huis gekomen, omdat mijn moeder zeer ernstig ziek werd. En sindsdien is ze bij mij in huis geweest, op een paar dagen en 2 weekjes vakantie na. Het gaat zo slecht met mijn moeder dat ik denk dat ze zeer binnenkort zal overlijden... En het ziet er dus niet naar uit dat Foxy op korte termijn terug zal gaan. Mijn ouders zijn nog vrij jong (58 en 60) en mijn vader werkt gewoon nog. Dus als hij alleen overblijft zal hij- denk ik- ook niet voor foxy kunnen zorgen door zijn werk.
Dus ja... in theorie is ze van mijn ouders, voor mn gevoel is ze al heel veel van mij....
Door **Jolanda**
#2973653
miik schreef: Ja, Jolanda je hebt gelijk, het is het chineesje van mijn ouders.
Maar ze is in januari bij mij in huis gekomen, omdat mijn moeder zeer ernstig ziek werd. En sindsdien is ze bij mij in huis geweest, op een paar dagen en 2 weekjes vakantie na. Het gaat zo slecht met mijn moeder dat ik denk dat ze zeer binnenkort zal overlijden... En het ziet er dus niet naar uit dat Foxy op korte termijn terug zal gaan. Mijn ouders zijn nog vrij jong (58 en 60) en mijn vader werkt gewoon nog. Dus als hij alleen overblijft zal hij- denk ik- ook niet voor foxy kunnen zorgen door zijn werk.
Dus ja... in theorie is ze van mijn ouders, voor mn gevoel is ze al heel veel van mij....
Oei dat wist ik niet Linda. Het zal niet makkelijk zijn. Heel veel sterkte!

Ik kan me goed voorstellen dat ze gevoelsmatig al van jou is.
Door Esther Q
#2974209
Wat goeoeoeoed Linda!! Maar ja, ik vind het toch niet echt een maatstaf hoor, in jouw handen een chineesje. Jij haalt met een krokodil nog tienen :biggrin2:

Sterkte met alles :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door