Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2972367
Ik heb jaren lang onverklaarbare jeuk gehad op mijn scheen benen, was niet te verklaren en bijna niks hielp.
Tot ik ging smeren met propolis zalf voor ik naar bed ging en jeuk was minder en verdween zelfs.
Nu heb ik gelukkig al weer ene jaar of wat geen last er meer van maar mocht het terug keren bij mij dan smeer ik alleen met dat, heb van HA ook wel hydrocortizone creme gehad maar nee dank je als het ff kan gebruik ik die niet.
#2972385
Ik heb precies zo'n onzichtbaar plekje op m'n kuit. Helemaal noppes, nada te zien en eens in de zoveel tijd jeukt het zo vreselijk erg dat het rood wordt van het krabben.
Als het de volgende dag over is en ook de dagen erna, voel ik een tinteling als ik het aanraak. Maar geen flauw idee wat het is...
#2972434
Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met zoiets raars :biggrin2:

Ja, Corticozalf helpt overal tegen Lique :biggrin2:

Maar ik ga toch maar voor de propolis zalf proberen, dat heb ik in huis. En als dat niet werkt, koop ik Prikweg. Paar mooie tips, thanks :-*
#2972439
Kan natuurlijk ook gewoon een zenuw dingetje zijn.

Tijdens mijn operatie is er ergens een zenuw beschadigd van de huid van mijn bovenbeen. Dat voelde eerst doof, toen ging er iets herstellen en voelde het verbrand, daarna had ik steeds steken en nu is het gewoon weer doof met af en toe een steekje  :)
Maar het is een raar gevoel, want je voelt iets wat er helemaal niet is, vooral toen het zo verbrand voelde.

Riek schreef: Ja, maar dat zal ook wel tussen mijn oren zitten.
Ik gebruik een zalfje van de huisarts die ook bij eczeem gegeven wordt.
Ben de naam even kwijt.
Vaseline-lanette zalf?
#2972466
eelke schreef: Kan natuurlijk ook gewoon een zenuw dingetje zijn.

Tijdens mijn operatie is er ergens een zenuw beschadigd van de huid van mijn bovenbeen. Dat voelde eerst doof, toen ging er iets herstellen en voelde het verbrand, daarna had ik steeds steken en nu is het gewoon weer doof met af en toe een steekje  :)
Maar het is een raar gevoel, want je voelt iets wat er helemaal niet is, vooral toen het zo verbrand voelde.


Vaseline-lanette zalf?
Ja! Het zou zomaar een zenuwdingetje kunnen zijn. Het is het meest logische als het geen onderhuidse kuitworm is, hahaha.
Misschien heb ik ook ooit wel een keer wat op die plek gehad wat ik niet meer weet. Gelukkig heb ik er niet te vaak last van.
#2972468
Ruisje schreef: Ja! Het zou zomaar een zenuwdingetje kunnen zijn. Het is het meest logische als het geen onderhuidse kuitworm is, hahaha.
Misschien heb ik ook ooit wel een keer wat op die plek gehad wat ik niet meer weet. Gelukkig heb ik er niet te vaak last van.
Oh. Ik heb wel eens een plaatje hier gezien. Ik geloof dat het van Lizzy afkomstig was. Ze at iig een tijdje geen spaghetti meer  :biggrin2:
#2972612
Jullie zijn weer lekker bezig >:( >:( >:( >:(

Gatverdamme, allemaal akelige smerige wormen :-X

Ik ga voor de theorie van Angelique. Het is gewoon zo'n voorspellend dingetje. Je weet wel, je voelt aan je jeuk of het gaat regenen. Ik heb eens een collega gehad, die d'r oor begon te piepen als er over haar geroddeld werd. Gut, ik ben blij dat ik dat niet heb! Dat ik alleen maar een jeukje heb dat regen voorspelt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door