Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Else
#2971997
Hier lust duko geen: fazant, konijn, duif en eend.
Hij is echt dol op z'n eten maar als ik hem een fazantenkarkas voorschotel loopt hij naar 1 x ruiken direct weer met mij mee naar binnen - hoe duidelijk kun je zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2972132
Duke lust qua beestenwerk alles. Grote voorkeur zijn hooglanderpens en zalm. Ook kippenbouten is hij erg gek op. Groenteprak vindt hij prima maar krijgt hij momenteel niet. Hij eet van onze groente mee als het kan. Witlofblad is hij absoluut gek op. Fruit blieftie niet. Hooguit mini stukje banaan.
Gebruikersavatar
Door kira
#2972137
Foppe is een labrador en eet alles.

Minoes is een kater, hij lust geen vis en geen gemalen kattenkvv. Het liefst eet hij Chinees of Italiaans.

Pimpelmoen eet ook geen vis, verder lust hij alles.

Bron lust geen duif en zalm verdraagt ze niet.

Grote beer eet bij voorkeur met de pot mee. Van barf lust ze alles mits geen jas geen fuif en geen fazant. Favo is lamskop en rib en kip.

Dame vreet alles ze had een labrador kunnen zijn.

Kleine beer lust lamskop lamsrib zalmkop en pens. Verder is het altijd afwachten en dus proeft ze alle verpakkingen voor. Konijn is vergif en duif en fazant ook. Yoghurt is ze dol op en de pizza fungi van de spar springt ze voor op tafel.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2972147
Hier is gans en duif als erg bah.
Soms heeft ze geen zin in konijn of fazantenbout. Dan doet n nachtje pens wonderen.
Waar ze geen genoeg van kan krijgen zijn lamsvlees en geitjes. Beiden heel jong, anders valt het in
de categorie konijn en fazant.
Het zijn bijna altijd mannetjes, misschien vindt ze de smaak van mannelijke hormonen niets aan.
Ik verzin het waar je bijstaat hoor.  :biggrin2:
#2972164
Even in tweeën.. Quincy is gek op konijn en kwarteltjes, dat staat met stip bovenaan! Niet eten, grapefruit.. Wordt met een vies gezicht weer uitgetuft! Verder eet ze wel runderpens, maar dat komt en standaard na een kwartier er weer uit. Dus dat valt kennelijk niet goed en krijgt ze lamspens wat perfect gaat. Verder wordt door Quincy fazant met erg lange tanden gegeten!

Noortje vind alles heerlijk!!! Van vers geperst sinaasappelsap, frambozen, bramen tot alle soorten en vormen van fruit. Vlees, volgens mij vind Noortje alles even lekker!! Er is niets wat ze niet vertraagd, het enige wat ze met wat langere tanden eet is makreel!
Door Nadia
#2972228
Kain lust enkel geen kabeljauw (gedroogd wel). En van fazant karkas gaat hij aan de race. Hij lust het wel graag. Dus krijgt nu alleen nog de poten.

Aysa heeft niet zo graag klein wilt. Dat eet ze net genoeg tot de ergste honger voorbij is.

Kain snapt niet dat iets in vacht eetbaar is. Bij aysa nooit geprobeerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door