Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2979637
Volgens mij sluit je daar de lucht circulatie erg mee af.
Aluminium folie weerkaatst dus je product word nog veel warmer.
Ik doe roosters gewoon in vaatwasser.
Heb de bohmann nu ongeveer 3 jaar en roosters zijn nog perfect.
Droog hem 1x in 2 maanden ;)
#2979645
Ik heb zelf de rvs roosters, vooral omdat ik had gelezen dat de kunststof roosters kunnen verkleuren. Bij de stockli kun je ook siliconen inlegvellen kopen. Ik heb er twee en gebruik ze voornamelijk voor de dingen waar nog wat vocht of vet afkomt bij het drogen. Maar ipv daarvan kun je ook bakpapier gebruiken. Zou langs de randen wat ruimte vrijlaten en eventueel in midden wat gaatjes maken.
#2979877
Thea schreef: Volgens mij sluit je daar de lucht circulatie erg mee af.
Aluminium folie weerkaatst dus je product word nog veel warmer.
Ik doe roosters gewoon in vaatwasser.
Heb de bohmann nu ongeveer 3 jaar en roosters zijn nog perfect.
Droog hem 1x in 2 maanden ;)
Zou ik dan in mij geval ook beter bak papier kunnen gebruiken? Er moet nl iets onder voor lek vocht de kast is van hout vandaar nu de aluminium folie , overigens gaf ook Remco de tip om de zijwanden en deur ook met aluminium folie te bedekken , die heeft hem gezien
#2980390
Ik heb zojuist een Stockli besteld met RVS-roosters.
Mede door alles wat ik hier heb kunnen lezen denk ik dat dit een goede keuze is.

Ik heb ook nog op Youtube gezocht op Stockli. Goh, zo leuk wat je daar allemaal tegenkomt!! Zodoende heb ik ook de stockli en de verschillende roosters goed kunnen bekijken.

Ik vind het wel spannend, het is toch veel geld voor mij.
Hopelijk heb ik er lang en veel plezier van.  :)

Ontzettend bedankt voor de tips.
Ik zal zeker vertellen hoe het drogen gaat (ik zal er ook vast veel vragen over hebben  ;) haha)
#2982469
Ik heb veel op internet gezocht en vond ergens een soort van aanbieding, waarbij het niet veel duurder was om mét timer te kopen, dus die heb ik genomen. Een beetje luxe voor mezelf als ik weet dat hij vanzelf afslaat.  ;)

Gister al een half-droog kipstukje aan Bandit gegeven, eventjes proeven en toen......meteen met zijn kop naar het apparaat want dáár kwamen ze uit!! Hij vind ze zeker lekker.
Ik heb foto's gemaakt hoe hij trouw de wacht houdt bij de deur waar de droger achter stond. (ik weet niet hoe ik ze plaatsen moet)
Echt grappig, toen ik die kip aan het knippen was, reageerde hij totaal niet, maar toen de droger nog maar een paar minuten aanstond had hij de geur te pakken.
#2982470
Border Bandit schreef: Ik heb veel op internet gezocht en vond ergens een soort van aanbieding, waarbij het niet veel duurder was om mét timer te kopen, dus die heb ik genomen. Een beetje luxe voor mezelf als ik weet dat hij vanzelf afslaat. ;)

Gister al een half-droog kipstukje aan Bandit gegeven, eventjes proeven en toen......meteen met zijn kop naar het apparaat want dáár kwamen ze uit!! Hij vind ze zeker lekker.
Ik heb foto's gemaakt hoe hij trouw de wacht houdt bij de deur waar de droger achter stond. (ik weet niet hoe ik ze plaatsen moet)
Echt grappig, toen ik die kip aan het knippen was, reageerde hij totaal niet, maar toen de droger nog maar een paar minuten aanstond had hij de geur te pakken.
De foto moet online staan; online foto-album als bv photobucket, maar ook via bv facebook kan het. Via bv facebook; neem de afbeeldingsurl en plak die hier tussen deze code=> Bij een online foto album staat de img code er vaak al bij/onder
#2982502
Inge en Bono schreef: De foto moet online staan; online foto-album als bv photobucket, maar ook via bv facebook kan het. Via bv facebook; neem de afbeeldingsurl en plak die hier tussen deze code=> Bij een online foto album staat de img code er vaak al bij/onder
Dank je wel!!
Ik ga het meteen proberen....
#2982592
Zo, naar een tijdje puzzelen en met hulp van Inge is het eindelijk gelukt!
Ik kan foto's plaatsen!!!

Het ging gister ongeveer zo:
Hmm, ik ruik lekkers, waar komt dat vandaan?
Afbeelding

Ja, echt wel, hier is het!!
Afbeelding

Laat ik hier de wacht maar even houden.....ik ga hier echt niet meer weg!
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door