Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lightning
#2971965
DNA is voldoende voor de brit en hoeft maar 1 malig. Ik ken weinig tot geen fokker van de brit die het meer als 1 keer doet. PKD voor een brit is dus echt voldoende via DNA. Meeste den het alleen via dna.
Door Sylvi@
#2971966
De Somali is ook een geweldig ras  :)

Hier stond een Maine Coon op de wenslijst, gevolgd door de Somali (deze rassen zijn nogal verschillend van karakter). Ik ben lang op zoek geweest naar een Maine Coon fokker, uiteindelijk gevonden, had echt een goed gevoel bij die fokker, maarja toen werden er geen kittens geboren :-\

Toen werd 'mijn' Somali mannetje geboren :-* maarja ik stond op de wachtlijst voor een MC, maar uiteindelijk vroeg de fokker van de Somali of hij bij ons kon komen wonen ;D jaaa echt totaal geen spijt van gehad, we hebben hem nu (nog) als open kater, hij heeft vorig jaar 2 nestjes gegeven, daar hebben wij weer een zoon van hem uit genomen (die is wel gecastreerd) er is nu als het goed is een nestje onderweg.


Laat je wat betreft de MC heel goed voorlichten, er wordt nogal gefokt en ik zie toch veel relatief jonge katten overlijden :'(
Door orinake
#2971981
ik heb "gelukkig" nog wel wat tijd.
Echter, je leest zoveel op het net dat ik liever even om hulp vraag.
Alle ja als ik zoek op rasstandaard van de MC krijg je er 4....
Waarom maken ze het zo moeilijk?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door