Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2969213
steff schreef: ons toilet blijft een attractie  :)  ruikend naar dennehout, met een thermo wc bril en zicht op zee.
Voor in de advertentie in de vakantiegids haha.
Door lianneke
#2969339
Als ik dit lees moet ik ineens denken aan de boeken van Nicolas Vanier, Otchum, leider van de roedel en Sneeuwkind (geloof ik, lang geleden gelezen).
Ik maakte me dan een voorstelling hoe dat er aan toe ging en had dan plaatjes in mn hoofd, die ik nu gewoon hier zie!
Ben verder niet jaloers hoor...neuh hoor...
Door Anne in Zweden
#2969345
Irish schreef: Het begint nu toch wel weer te kriebelen nu ik beeld bij woord heb  :D
En niks beters dan een goed uitzicht tijdens het sanitair ontspannen toch?  :biggrin2:
Sanitair ontspannen, wahahahaha! ;D
Door Borke
#2969668
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winter  :nerves:.
Misschien geeft zo'n 'biologisch toilet' nog wat warmte af  ;D



Waarschijnlijk niet als het vriest  8)
Door Esther Q
#2969691
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winter  :nerves:.
Ja, we wonen hier permanent.
Dat valt allemaal best wel mee, hoor! We zijn erg gewend geraakt aan bepaalde ´comfort´ in het westen, maar dat zit meer tussen de oren dan ergens anders. Tis gewoon een kwestie van gewenning :) We hadden hier een toilet binnen, maar die hebben we verwijderd en toch weer gekozen voor een buitentoilet, dat geeft denk ik wel aan hoe ´vervelend´ wij het vinden. Tegenwoordig zit ik gewoon liever buiten, ook als het koud is :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2969696
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winter  :nerves:.
Dit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend is  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2969714
Angelique schreef: Dit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend is  :biggrin2:
Beter nog, zelfs. Dan kun je namelijk naar het midden van het meer lopen en 360 graden alle kanten op kijken. :biggrin2:

Ik snap Esther helemaal. Ons stulpje is weliswaar van alle gemakken voorzien, maar zoals Esther woont, lijkt me ook geweldig! Terug naar de natuur!
Door Esther Q
#2969746
Angelique schreef: Dit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend is  :biggrin2:
Zal speciaal voor hier van de winter wat foto's maken van het uitzicht, zittend op de wc met de deur open :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door