Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2973748
De begrafenis was heftig vandaag. Zelfs mijn broer een zakdoekje moeten geven. Maarja het was ook zijn peetoom en zijn tweede thuis vroeger. We hadden ook de slappe lach tijdens de dienst dus niet alleen ellende.
Thuis kwam ik erachter dat schoonzus vergeten was om Zoë op te halen. Die heeft dus heel de dag alleen thuis gezeten. Arm schaap. Schoonzus voelde zich erg schuldig. Tja die heeft ook andere dingen aan haar hoofd nu.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2973756
Het dagje uit met mijn nichtje was heel erg geslaagd. Jeetje wat heb ik genoten en de jongedame ook. We hebben lange nekken (koekjes van verkade ofzo) bij de giraffen gegeten, ze wilde heel graag sprinkhanen zien (en gelukkig heb ik die gevonden), we hebben olifantenliedjes gezongen waarmee we zomaar een baby olifant tevoorschijn hebben getoverd en ze heeft leeuwen geaaid (een beetje mislukte foto met haar handje "boven" de leeuwenkop).

Ik was bang dat het wat te kort zou zijn, omdat ik in de middag nog een afspraak had. Maar ze was helemaal afgedraaid op de terugweg, dus het was lang zat. Na de afspraak, weer bij mijn ouders eten en de weg terug naar huis ben ik ook helemaal afgedraaid. Dus zo maar mijn mandje in!
Door Nynke
#2973940
Spannend Laura !!


Gisteravond meldde 1 van de 3 chauffeurs die ik tijdelijk moet "aansturen" zich ziek  :-X :-X  dus dat worden veel extra uren, extra mensen en veel puzzelwerk voor mij :angel: :drive1: :drive1: :drive1:

Mag tussen de middag naar noord, daar rij ik dus nooit, dus tomtom mag mee :P
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2973994
Vandaag word onze nieuwe schutting geplaatst! Helemaal blij mee. Vandaag word de oude schutting weg gehaald en de poort al vervangen, morgen word de erfafscheiding weer terug gezet met de nieuwe schutting.

Voor dag en dauw opstaan betekende wel van dichtbij 2 jagende vossen zien, en een heel kleine bambi met iig mama (en een hoop geritsel in de struiken). Mijn zwarte held op sokjes durfde niet verder.  :)

@Nynke, succes, waar moet je ongeveer zijn in Noord?
Door Nynke
#2974014
Els&Flow schreef: Vandaag word onze nieuwe schutting geplaatst! Helemaal blij mee. Vandaag word de oude schutting weg gehaald en de poort al vervangen, morgen word de erfafscheiding weer terug gezet met de nieuwe schutting.

Voor dag en dauw opstaan betekende wel van dichtbij 2 jagende vossen zien, en een heel kleine bambi met iig mama (en een hoop geritsel in de struiken). Mijn zwarte held op sokjes durfde niet verder.  :)

@Nynke, succes, waar moet je ongeveer zijn in Noord?
Alexander, Schiebroek en Bospolder/Tussendijken :) In die laatste wijk heb ik gewoond, maar dat is al bijna 25 jaar geleden  ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2974064
En toen wilde de camper niet starten...  >:( Ook niet met starthulp...  >:( >:(

Gelukkig meneer Simon van de Wegenwacht gebeld. Die was er binnen 10 minuten. Zoeken, zoeken, zoeken...

"Wat doet dit losse stekkertje hier?"

Eureka!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2974073
Nynke schreef: Alexander, Schiebroek en Bospolder/Tussendijken :) In die laatste wijk heb ik gewoond, maar dat is al bijna 25 jaar geleden  ::) ::)
Schiebroek heb ik gewoond. :) Succes en rijd voorzichtig.  :-*
Door Pluto
#2974099
Ronald schreef: En toen wilde de camper niet starten...  >:( Ook niet met starthulp...  >:( >:(

Gelukkig meneer Simon van de Wegenwacht gebeld. Die was er binnen 10 minuten. Zoeken, zoeken, zoeken...

"Wat doet dit losse stekkertje hier?"

Eureka!
goed van je om die anwb jongens af en toe te testen!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door