Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#2970360
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgen
Hmm... dat is zwaar klöte...

:bigarmhug:
Door eelke
#2970605
Ik hoop t ook!

Koekiesranch, ik heb eigenlijk geen idee hoor, maar is dat nog maar pas gebeurd?


Nog een beetje meer balen. De hond van mijn moeder (en de zus van Joep dus) gaat niet goed. Slijtage en zwelling in haar rug. Ze heeft nu een cortisone spuit gehad, voor nu 2 dagen tramadol en daarna rimadyl. Ze is nog maar 4  :-\
De dierenarts had gezegd dat opereren weinig zin heeft, en dat ze best behendigheid kan doen als ze daar beide plezier in hebben, zodat ze daarin nog een leuke tijd hebben. Dan maar meer pijnstillers.
Voorzichtig wat geopperd over een second opinion bij een orthopeed, voedingssuplementen etc, maar mijn moeder staat er gewoon anders in dan ik. En dat moet ik ook gewoon accepteren want het is haar hond. Maar moeilijk is het wel, en verdrietig ook  :-\ en stiekem maar ik me ook heel egoïstisch ook zorgen om mijn eigen gup natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#2970618
Ik had even een heel klein hartkleppentestje net. Ik hoorde iemand z'n keel schrapen: ahhhrrrhem. Dus ik denk: wút? Er is hier toch niemand binnen? Was het de papegaai  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:. Ik moet nog een beetje aan zijn zeer menselijk klinkende geluiden wennen. Zo zegt ie af en toe ook vanuit het niets: Zo! Maar echt alsof hij ergens mee klaar is en dat we dan nu iets anders gaan doen  ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door - Judith - op wo 06 aug 2014, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2970637
Tjeetje Koekiesranch! Sterkte meis. Ik weet wat het is .

Terug van vakantie en weer aan het werk. Wss ga ik andere taken krijgen zoals het er nu naar uit ziet. Meer mentorachtige dingen. Ivm kwaliteit enzo. Vind ik wel leuk! Blijf wel gewoon in mijn eigen team.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2970692
Oh moeilijk is dat he Eelke. Ik kan daar ook vreselijk mee aan zijn. Maar net zoals wij respect en begrip voor onze manier van doen willen, moeten wij het voor een ander hebben. Je kan het alleen maar vertellen, info aandragen en dan mag je moeder daar mee doen wat zij wil. Vergis je ook niet, soms duurt het even voor een zaadje kiemt!

@Judtih lollig he  ;D. Mijn papegaai heeft mijn vriendin uitgelachen tijdens onze vakantie. Hij gooide heel stout een bakje op de grond en ging toen precies lachen zoals ik dat doe. Mijn vriendin kreeg acuut de slappe lach  ;D
Door Urs
#2970856
- Judith - schreef: Ik had even een heel klein hartkleppentestje net. Ik hoorde iemand z'n keel schrapen: ahhhrrrhem. Dus ik denk: wút? Er is hier toch niemand binnen? Was het de papegaai  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:. Ik moet nog een beetje aan zijn zeer menselijk klinkende geluiden wennen. Zo zegt ie af en toe ook vanuit het niets: Zo! Maar echt alsof hij ergens mee klaar is en dat we dan nu iets anders gaan doen  ;D ;D ;D
;D ;D ;D

Jojo is zooo grappig
Door Tanna
#2970936
Ik heb vandaag gezellig gewandeld met Annemarie + onze honden. Gisteren ook trouwens  :biggrin2: en gisteravond nog een uitje naar een bijzonder paard. Al met al heb ik in 2 dagen tijd meer van Annemarie gezien dan van mijn man, ook weleens leuk moet ik zeggen! ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2970939
eelke schreef: Ik hoop t ook!

Koekiesranch, ik heb eigenlijk geen idee hoor, maar is dat nog maar pas gebeurd?


Nog een beetje meer balen. De hond van mijn moeder (en de zus van Joep dus) gaat niet goed. Slijtage en zwelling in haar rug. Ze heeft nu een cortisone spuit gehad, voor nu 2 dagen tramadol en daarna rimadyl. Ze is nog maar 4  :-\
De dierenarts had gezegd dat opereren weinig zin heeft, en dat ze best behendigheid kan doen als ze daar beide plezier in hebben, zodat ze daarin nog een leuke tijd hebben. Dan maar meer pijnstillers.
Voorzichtig wat geopperd over een second opinion bij een orthopeed, voedingssuplementen etc, maar mijn moeder staat er gewoon anders in dan ik. En dat moet ik ook gewoon accepteren want het is haar hond. Maar moeilijk is het wel, en verdrietig ook  :-\ en stiekem maar ik me ook heel egoïstisch ook zorgen om mijn eigen gup natuurlijk.
Haar hond ja, weinig aan te doen als men niet wil  :-\  Kan me voorstellen dat je je zorgen om Joep maakt  :(  Maar het zegt niet alles hé, dus probeer het een beetje van je af te zetten en geniet gewoon van je ventje  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door