Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#2968022
Ik heb ook pumps van gabor waar ik nog op moet leren lopen ;-)
Bij colbertje en kokerrokje horen nou eenmaal nette schoenen.
Merk dat als ik ze met kerst aan heb ik er steeds beter op ga lopen :-) maar met weer zoals nu heb ik ook dat ik van vrijwel elke schoen blaren krijg. Loop nu op ecco offroad sandalen http://ecco-shop.nl/dames/ecco/sandaal/ ... 19-11.html
En voor normaal loop ik op puma sneakers (en lange wandeling wandelschoenen).

Heb ook wel teva sandalen die wat eleganter zijn dan de ecco maar daar krijg ik weer blaren van :-(

Denk dus dat het kwestie is van veel op lopen en niet beginnen met oefenen wanneer het heet en vochtig weer is omdat je dan meer/eerder blaren krijgt ;-)
Door smulpaap
#2968031
Wij zijn op de motor getrouwd , geheel in outfit .... dus ik had gewoon mijn motorlaarzen aan

En Dinky dat heb ik ook elk jaar hoor met de Teva sandalen , dat moet dan weer even wennen en ik heb ook weleens een ontvelling
Maar daarna loop ik de hele zomer weer probleemloos
Door Mowgli
#2968304
Maxi's 3-tal schreef: Ik moet wel lachen om jou Mowgli, hier is mijn lief ook een stukje kleiner dan ik, of zoals we hier zeggen; ik ben een stukje hoger dan hij. :biggrin2:
De eerste opmerking die we kregen van mijn schoonzus (vrouw van mijn broer); nou stom dat je hakken aanhebt hoor, je moet voortaan maar platte schoenen aan doen. ::)
+1

Eigenlijk zal me dat trouwens worst zijn, ik zeg het eigenlijk altijd voor de gein (omdat de ex van mijn Schatzi er werkelijk een probleem mee had dat zij langer was dan hem) en gelukkig zou mijn Schatzi er ook geen probleem mee hebben. Als ik werkelijk op hakken zou kunnen lopen, houdt de lengte van mijn partner me ook echt niet tegen ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2968401
Maakt toch niet meer uit, ze worden er toch niet groter op, enne jullie blijven groter met of zonder hakken  8)
( wel een 'probleem' dat ik niet ken  :biggrin2: )
Door heicke
#2968409
Hihi ik kan het wel gebruiken met mijn 1,60m 
Ik ben ook maar 1.62 en heb maat 35,5 in de schoenen  :-X  Ik ben managementassistente (of directiesecretaresse hoe je het noemen wilt) en ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik ook op m'n werk niet op hoge hakken kan lopen. Ik krijg ook altijd overal blaren in omdat maat 36 te groot is en de kinderschoenen in maat 35 niet echt leuk zijn en ook vaak weer te klein  :P Speciale damesschoenen in kleine halve maatjes kan mijn portemonnee niet aan.

Ik heb het wel eens geprobeerd pumps in maat 36 en dan vaak oefenen, kamferspiritus gebruiken om eelt te kweken om tot de conclusie te komen dat het beter voor m'n voeten is om gewoon platte schoenen te dragen of hooguit met een laag blokhakje.

Als de 2 heren directeuren liever een secretaresse hebben á la mantelpakjes en hoge hakjes dan hadden ze maar een ander aan moeten nemen  ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2968481
eelke schreef: Je mag wel een paar cm van mij hoor  ;D
En als jij er genoeg kwijt bent, mogen ze hier ook nog wel wat cm's komen halen hoor.....
Elke 5 jaar weer bij het gemeentehuis; ''bent u nog steeds 1.81?'' ''Nee, ik ben 1.82, maar dat klinkt zo lang''  :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2968622
Zo vandaag maar wat huishouden, eten voorbereiden en ontkruid uittrekken, met de pumps aan, gedaan  :biggrin2:
En nog geoefend om niet zo lomp te lopen als normaal, scheelt ook in druk op de teentjes.  :P :biggrin2:
Door Mowgli
#2968749
Kaio schreef: Zo vandaag maar wat huishouden, eten voorbereiden en ontkruid uittrekken, met de pumps aan, gedaan  :biggrin2:
En nog geoefend om niet zo lomp te lopen als normaal, scheelt ook in druk op de teentjes.  :P :biggrin2:
had je er een bijpassen kort en laag deco jurkje bij aan?  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2968767
Mowgli schreef: had je er een bijpassen kort en laag deco jurkje bij aan?  ::)  :biggrin2:
Laten we het zo stellen : mijn man vond het rokje van prima lengte  :biggrin2:
Door eelke
#2984440
Ik ben ook aan het huishouden op hakken geslagen :P ik heb net de volle wasmand de zoldertrap af gedragen en ik leef nog.
Nu nog een poging tot elegant.

Tis wel onhandig, ik kan niet meer onder de afzuigkap kijken dan moet ik bukken.  ;D
Door Lizzy
#2984466
eelke schreef: Ik ben ook aan het huishouden op hakken geslagen :P ik heb net de volle wasmand de zoldertrap af gedragen en ik leef nog.
Nu nog een poging tot elegant.

Tis wel onhandig, ik kan niet meer onder de afzuigkap kijken dan moet ik bukken.  ;D
En wie ben je hier een plezier mee aan het doen? :biggrin2:
Door eelke
#2984540
Lizzy schreef: En wie ben je hier een plezier mee aan het doen? :biggrin2:
:biggrin2: mijzelf als ik straks van mijn 'ik voel me net alice in wonderland'-gevoel af ben en mega sexy over kinderkopjes paradeer met mijn ultra hoge hakken.
Door Lizzy
#2984614
eelke schreef: :biggrin2: mijzelf als ik straks van mijn 'ik voel me net alice in wonderland'-gevoel af ben en mega sexy over kinderkopjes paradeer met mijn ultra hoge hakken.
OK, nou, have fun :biggrin2: :biggrin2:
Door K&D
#2984631
eelke schreef: :biggrin2: mijzelf als ik straks van mijn 'ik voel me net alice in wonderland'-gevoel af ben en mega sexy over kinderkopjes paradeer met mijn ultra hoge hakken.
Oh, dan moet je bij m'n overbuuf zijn. Die loopt op pumps rustig de vierdaagse mee. Ik heb vanochtend maar weer m'n comforschoenen aangedaan ::)... ik denk dat ik de pumps maar te koop zet.
Iemand belangstelling voor wat zgan Högl pumps maat 39 in zwart, bruin en kiezelgrijs?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door