Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#2985372
Oeh pumps, super mooi onder een rok, maar wat een hel voor je voeten  :-X
Ik kan er mooi op lopen, maar sinds de artrose in mijn grote teen is alles hoger dan 3 cm verboden  :(
Ik moet zeggen dat ik er intussen ook een beetje sch**t aan heb wat men vindt dat je hoort te dragen...
In mijn geval dus ballerina's (enorm brede voeten, dus niet elegant) of sandalen  ::)

Mijn oma heeft ook tot op hoge leeftijd op pumps gelopen, die had de artrose elders  ;)
Door marjan23
#2985607
heicke schreef: Ik ben ook maar 1.62 en heb maat 35,5 in de schoenen  :-X  Ik ben managementassistente (of directiesecretaresse hoe je het noemen wilt) en ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik ook op m'n werk niet op hoge hakken kan lopen. Ik krijg ook altijd overal blaren in omdat maat 36 te groot is en de kinderschoenen in maat 35 niet echt leuk zijn en ook vaak weer te klein  :P Speciale damesschoenen in kleine halve maatjes kan mijn portemonnee niet aan.

Ik heb het wel eens geprobeerd pumps in maat 36 en dan vaak oefenen, kamferspiritus gebruiken om eelt te kweken om tot de conclusie te komen dat het beter voor m'n voeten is om gewoon platte schoenen te dragen of hooguit met een laag blokhakje.

Als de 2 heren directeuren liever een secretaresse hebben á la mantelpakjes en hoge hakjes dan hadden ze maar een ander aan moeten nemen  ;D
Dag naar Antwerpen om schoenen te kopen, daar is ontzettend veel te vinden in maat 35 en 36 (valt vaak kleiner uit die maat 36) en niet eens zo duur :)
Ik zit ook tussen maat 35 en 36 in  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2986031
eelke schreef: Ik ben ook aan het huishouden op hakken geslagen :P ik heb net de volle wasmand de zoldertrap af gedragen en ik leef nog.
Nu nog een poging tot elegant.

Tis wel onhandig, ik kan niet meer onder de afzuigkap kijken dan moet ik bukken.  ;D
Hoe gaat het met je project Eelke?
Ik ben vandaag ook in huis aan het lopen op mijn pumps en als ik ga lopen wordt ik heel meewarig aangekeken door Dinky  ;D
Hoop binnenkort sollicitatiegesprek te hebben dus dan wil ik er goed bij lopen ;)

Kan ineens ook op de afzuigkap kijken en heb wel het idee dat ik door de schoenen meer rechtop loop en zelfverzekerder overkom (nu nog normaal op leren lopen  :P)
Door eelke
#2986041
Ik heb ze nu net weer aan, toevallig! Mijn moeder kwam koffie drinken dus liet ze zien, meteen maar weer aangetrokken. Loop er nu eigenlijk best lekker op. Zal straks eens een foto maken (heb ze nu aan onder mijn joggingbroek, dus das nog niet charmant  ;D)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2986096
Ach, ik heb ze ook aan onder een casual (ipv nette) spijkerbroek maar houdt het voor vandaag voor gezien (begin lichte irritatie te merken bij de hak).
Wel snap ik ineens dat mijn vriend het aanrecht erg laag vind om aan te werken, daar heb ik zonder hakken nooit last van :P
Door eelke
#3334161
Hallo Nienke, welkom hier! Heb je zelf ook dieren?

Ik vind de schoenen die je nu laat zien nou niet echt pumps...ze hebben er alleen met lage hak?
Door Nienke1992
#3334166
6.jpg
6.jpg (236.52 KiB) 1384 keer bekeken
eelke schreef:Hallo Nienke, welkom hier! Heb je zelf ook dieren?

Ik vind de schoenen die je nu laat zien nou niet echt pumps...ze hebben er alleen met lage hak?
Hoi Eelke,

Wij hebben een beagle van 5 en mijn schoonouders een briard van 3. Ze spelen graag samen.
Laatst gewijzigd door Nienke1992 op di 06 mar 2018, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3334167
Kaio schreef:Oo haha ;D ;D ;D daar maakte ik me een paar jaar geleden druk om, nu loop ik op sportschoenen of gympen of ;D opgegeven dus. :biggrin2:
Ja ik zat ook al met verbazing terug te lezen ;D
Nienke1992 schreef:
Hoi Eelke,

Wij hebben een beagle van 5 en mijn schoonouders een briard van 3. Ze spelen graag samen.
Wat leuk! En dan zijn we natuurlijk ook nog erg benieuwd wat ze eten ;) en al helemaal nieuwsgierig naar foto's haha. Hoe ben je zo op dit forum terecht gekomen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door