Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#2966718
Op de rug leggen, ook al doe je het zachtjes is nergens voor nodig. Zo achterhaald... net als als eerste naar buiten gaan, als eerste eten etc. gewoon je pup roepen of met een trommeltje met snoepjes rammelen. Doe dat overdag ook een paar keer en roep haar dan bij je. Beloon met wat lekkers, reken maar dat ze 's avonds ook wakker wordt als je met dat trommeltje rammelt.
Door Jantina
#2966741
Maar loop dan een aangepast stukje met haar? Een Teckel optillen vind ik zowiezo al een slecht idee. 1 voor de rug en 2 hebben ze al de illusie dat ze zo groot zijn als een Duitse Dog en zo versterk je dat alleen maar.
Door vagebond
#2966779
Ze luistert heel goed buiten en loopt los. Normaal heb ik een tas bij me waar ze in gaat zodat we af en toe ook kunnen doorstappen. Maar haar zusje logeert nu even hier en nog een ander volwassen logeetje, die niet van de lijn af mag. Dus een beetje behelpen nu. We gaan gewoon naar de rivier en laten ze lekker banjeren, de volwassen teckels vermaken zich prima met muizengaten, af en toe zie je een teckel voorbijkomen.  :) De kleintjes vinden het ook heerlijk, dan weer het water in, takjes uit het water halen, bij de andere teckels snuffen.
Ik ben wel blij dat ik ff gepost heb, had er zelf ook geen goed gevoel bij en mijn man ook niet trouwens, vanavond gaat ie met een snoepje proberen.
Gr. Ingrid
Door Rabia
#2966791
Ik zou haar gewoon laten liggen, eens kijken of ze dat idd vol houd tot de andere ochtend. Zoniet er wel weer 's avonds uithalen
Mijn pup zat er ook niet op te wachten om te moeten plassen, bleef dan ook gewoon liggen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door