Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2965723
Ja ik beloof hier nu dat ik na mijn vakantie ga studeren hoe ik foto's en filmpjes erop moet zetten
Het zal mij gaan lukken  ::)

Gisteravond is bandit naar omaatje en mies gegaan was eerste keer dan die twee elkaar zagen
Nou het was gelijk dikke mik , eerst dacht ik nou 7 jaar en dan zo rustig maar okee is er net, maar waar ze vandaan komt was ze ook zo rustig , maar ze zag bandit en huppa rennen vliegen spelen
Wat gaat dat diertje enorm hard vooruit
Nou moet ik wel zeggen dat bandit ook heel sociaal is en ook ontzettend goed de honden taal beheerst
Effe dikke veer in zijn poeperd hoor  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#2965725
ach wat een droppie :smitten: Cairns zijn leuk, zo gek als een deur, zo nieuwsgierig als de neten, maar bovenal zo onwijs lief............. nee hoor, ik ben echt niet bevooroordeeld............ :biggrin2:
Door Ruisje
#2966050
Onze honden hebben wat Cairn vriendjes, jong en al wat oudere. Maar stuk voor stuk heerlijke hondjes die leuk met de onze spelen en thuis rustige schatten zijn. :) Mies (of Mieky) heeft het getroffen met oma, en andersom natuurlijk. ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2970149
Heb vandaag mieky getrimd en gewassen
Eigenlijk moeten ze geplukt worden, maar deze vacht is al zo vaak met de tondeuse gedaan dat het niet meer gaat
Maar wat was ze lief, alleen op der koppie ( met de schaar) is ze zo bang die heb echt wel flink pak rammel gehad
En bandit mijn border is ze helemaal gek van , bandit is ook bij oma geweest en mieky ging vaak bij hem liggen ( wat hij normaal niet wil)
Ook met uitlaten is ze nogal schrikkerig en als een hond dan te op dringerig doet gaat bandit er tussen staan , hij doet niks alleen puur lichaamstaal en dat is genoeg
Ik denk dat ze zich veiliger voelt met bandit
Ik zal haar wel is meenemen met naar het bos met alleen bandit is wel goed voor der, ze moet ook flink afvallen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door