Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
#2962621
Ik denk dat de grens je voor jezelf/jullie al eerder bepaald hebt, maar dat je die onbewust omdat je midden in het proces zit die wat opschuift.
We hebben het er vaker over gehad en het is gewoon zo verdomd moeilijk...  :'(
Ergens denk ik dat je bij een dier wel op een geven moment echt kan zien dat het genoeg voor ze is, maar ja hoe?

Bedenk dat alles wat je besluit goed is  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door Ike
#2962634
Irish schreef: Ik denk dat de grens je voor jezelf/jullie al eerder bepaald hebt, maar dat je die onbewust omdat je midden in het proces zit die wat opschuift.
We hebben het er vaker over gehad en het is gewoon zo verdomd moeilijk... 
:'(
Ergens denk ik dat je bij een dier wel op een geven moment echt kan zien dat het genoeg voor ze is, maar ja hoe?

Bedenk dat alles wat je besluit goed is  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Dat is dus wat er gebeurt ja  en inderdaad...t is zo verdoemde moeilijk  :'( :'(
Door Buran en Co
#2962657
Ike schreef: Dat is dus wat er gebeurt ja  en inderdaad...t is zo verdoemde moeilijk  :'( :'(
En dat blijft het.... ook over een paar dagen, weken, maanden............  :'( :'(
Door Ike
#2962723
flodder en dwarrel schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

ik zit hier in hetzelfde schuitje met oude hond en kat
Voor jou ook heel veel sterkte!  :'( :-*
Door Ike
#2963191
Ike had gister avond een opleving.......pakte op n gegeven moment zijn bal en is even daarmee
bij ons in de tuin geweest  :o
Het was van korte duur maar toch heel even een geniet momentje  :smitten:
Dat brengt je gelijk weer even aan t twijfelen  :-[
We genieten maar zo veel mogelijk van elkaar en bekijken t per dag......
Door Summerditches
#2963201
Ike schreef: Ike had gister avond een opleving.......pakte op n gegeven moment zijn bal en is even daarmee
bij ons in de tuin geweest  :o
Het was van korte duur maar toch heel even een geniet momentje  :smitten:
Dat brengt je gelijk weer even aan t twijfelen  :-[
We genieten maar zo veel mogelijk van elkaar en bekijken t per dag......
Kom he Ike..al dat geroddel achter je rug om ;)..jij zal weleens even laten zien dat er nog even niets hoeft te gebeuren...we duimen..Temperatuur helpt natuurlijk ook niet echt..hier ligt er 1 van 2,5 nou die kijkt echt helemaal niets aan hoor van speeltjes..dus jij bent eigenlijk nog gewoon een kanjer
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2963218
Ike schreef: We genieten maar zo veel mogelijk van elkaar en bekijken t per dag......
Ja als ze jong zijn, zeggen we hij is 2 jaar, 3 1/2, zodra ze  "oud" zijn zeggen we, hij is 13 jaar en 3 maanden, 15 jaar, 7 maanden en 10 dagen, in die periode komt er ook een tijd waarin je niet meer denkt hij leeft nog zeker wel 1...2.....5..... jaar, maar ga je de dagen tellen, je leeft per dag, hoopt op " glorie"  momentjes en daar geniet je van, misschien wel dubbel want je weet ook dat dit misschien zijn laatste " glorie" moment kan zijn.
Je hoopt dat morgen weer zo'n momentje kan geven, maar je weet ook dat morgen misschien de laatste dag is dat hij bij je kan zijn.
Ook hier een hond en kat in reserve tijd zoals mijn dierenarts het zegt, ja ze zijn oud, kwakkelig, maar hebben nog lol, en doen het op hun manier goed, vandaag is vandaag en daar genieten we van, ook wij weten dat er een morgen komt die heel donker kan zijn omdat dan de knoop door gehakt(moet) worden.
Voor jou ook, geniet van zijn glorie momenten, ik wens dat er nog meerdere dagen geregen mag worden aan zijn levensketting, geniet van het nu, morgen komt sneller dan je denkt  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door