Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2963973
Buran en Co schreef: Weer heel indrukwekkend.............  :'(
Ja dat geloof ik meteen. Ik heb geen beelden gezien vandaag, ik ben ook niet gaan kijken.
Ik heb geprobeerd om weer 'gewoon' verder te gaan met de orde van de dag, hoewel ik veel blijf denken aan wat er gebeurd is.

Ik schrijf graag. Ik schrijf vaak een blog. En vandaag schreef ik deze:
http://www.marloeskremers.nl/blog/stilte/
#2964009
eelke schreef: Eh ja, want op die plek vliegt er nu niks :P
De kans dat het nog een keer gebeurd in zo'n korte tijd....gisteren is er nog een vliegtuig neergestort he.. (nou ja, noodlanding met 47 doden).

Ik was toch al van plan om nooit in een vliegtuig te stappen. De enige terug kerende nachtmerrie die ik heb gaat over neerstortende vliegtuigen, of ik er nu in zit of ergens gewoon loop...
Dat heb ik ook! En ook gewoon minimaal 1 keer in de 2 of 3 weken. Heel apart en inderdaad in verschillende situaties. Ik zie ze zo vanuit de lucht komen en of vlakbij of ver weg neerstorten. Grote vuurwolk. Heel raar.
Lizzy schreef: He-e-maal mee eens. Echt, van A tot Z.
+1!
#2964012
DJ en Doerak schreef: Dat heb ik ook! En ook gewoon minimaal 1 keer in de 2 of 3 weken. Heel apart en inderdaad in verschillende situaties. Ik zie ze zo vanuit de lucht komen en of vlakbij of ver weg neerstorten. Grote vuurwolk. Heel raar.

+1!
Ik heb denk ik in mijn dromen al 1000 keer 112 gebeld om melding te doen :P
Vind ze dood eng. Ook de vliegtuigen(jes) die hier vrij laag over komen als de vliegbasis oefent. Kweet niet waar het vandaan komt.
#2964093
Angelique schreef: Niet gehinderd door enige diepgaande kennis verder over deze man, moeten we her en der ook concluderen dat we ernstig gekleurde boodschappen voorgeschoteld krijgen.
Nou, dat vind ik ook het moeilijke bij dit soort situaties. Waar dan ook. Of het nou de Gaza is, Afrikaanse burgeroorlogen of een vliegramp, waar dan ook.
Afgezien van het feit dat ik het 'Telegraaf niveau' of hoe je het ook wil noemen, heel erg naar vind, is het ook lastig om te filteren uit de andere bronnen. En dat zijn er heel veel tegenwoordig. Begrijp me goed, dat is prima want censuur op de media is echt niet gewenst. Maar uit een overload aan informatie het juiste boven water krijgen is ook heel erg lastig.
Ik hoop met heel mijn hart dat er nog steeds een goed onderzoek kan plaatsvinden op de plaats waar de resten van MH17 liggen.
#2964101
Net gelezen dat 40 marechaussees (ongewapend) meegaan naar de crashsite om de onderzoekers te helpen met het zoeken naar lichamen. Ze worden niet ingezet om de rampplek te beveiligen. (Ik hoop dat ze dan snel alle lichamen en lichaamsdelen kunnen vinden en dat die dan snel naar Nederland kunnen)

Hopelijk zien die pro-Russen ze niet als een politiemacht en laten ze ze met rust. Hoewel er nu sprake van is dat men het gebied wil gaan beveiligen met een politiemacht bestaande uit politiemensen uit verschillende landen.

*Militairen van de Luchtmobiele Brigade mogen dit weekend niet op verlof en moeten op de kazernes in Schaarsbergen en Assen blijven, zodat ze direct kunnen vertrekken op een militaire missie naar de rampplek.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op do 24 jul 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#2964173
-Annemarie- schreef: Nou, dat vind ik ook het moeilijke bij dit soort situaties. Waar dan ook. Of het nou de Gaza is, Afrikaanse burgeroorlogen of een vliegramp, waar dan ook.
Afgezien van het feit dat ik het 'Telegraaf niveau' of hoe je het ook wil noemen, heel erg naar vind, is het ook lastig om te filteren uit de andere bronnen. En dat zijn er heel veel tegenwoordig. Begrijp me goed, dat is prima want censuur op de media is echt niet gewenst. Maar uit een overload aan informatie het juiste boven water krijgen is ook heel erg lastig.
Ik hoop met heel mijn hart dat er nog steeds een goed onderzoek kan plaatsvinden op de plaats waar de resten van MH17 liggen.
Het gaat me ook niet direct om telegraafniveau, maar meer om.....men maakt een foto, plaatst er een tekst bij en de toon is gezet. Terwijl het niet gezegd is dat de tekst de realiteit weergeeft zoals bij die vent met dat aapje. Niet dat die man nou tot knuffelbeer verheven moet worden, want dat is die natuurlijk niet, maar hij stond niet trots met een trofee zoals gesuggereerd werd. Men is boos omdat er geplunderd is...logisch, maar dat gebeurd overal, aangezien er overal mensen rondlopen zonder enig gevoel in hun flikker. Maar dan zie je maar weinig van die mensen daar die ongeveer 0,niks hebben en dan toch bezittingen die in hun tuin geland zijn terugbrengen naar het wrak. En ondertussen iedereen maar roepen wat een asovolk daar woont. En hoe er verslag werd gegeven van "ze zeulen met de lichamen" "ze worden afgevoerd als afval in vuilniszakken" enz. En "iedereen" hier wordt maar bozer en verontwaardigder, maar een bodybag is geen vuilniszak en mijn vader werd net zo goed in zo'n ding afgevoerd toen die in mooi nederland was overleden en na de 1ste inspectie kon men niks anders concluderen dan dat er (gelukkig) heel netjes en zorgvuldig met de lichamen was omgegaan.
En de VS weet binnen een half uur te vertellen dat de seperatisten dit gedaan hebben aan de hand van satalietbeelden, maar ik ben dan nog niet vergeten dat ze jarenlang oorlog hebben gevoerd met zoveel slachtoffers aan beide kanten, omdat Irak massavernietigingswapens zou hebben en die zijn tot op heden nog niet gevonden. Die kant is wat mij net zo "fris" en zullen alles aanpakken om de Russen in een kwaad daglicht te zetten. En Europa werkte wat dat betreft niet echt mee en dan komt dit toch wel erg goed uit. Aangezien de beschuldigende vinger al gewezen is kan ik me best voorstellen dat die Pro-russen er geen vertrouwen in hadden dat die OVSE, wat toch een ploeg is van de kant die hun op voorhand al schuldige aanwijzen daar een eerlijk onderzoek zou gaan verrichten.
Dus tja, ik vind het moeilijk om nu met zekerheid te zeggen....hun waren het....hang them high....alleen omdat de VS dat zegt.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door