Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3015868
Bedankt allemaal! Er ging best wel een pittig onderhandelingstraject aan vooraf, voor het eerst van mijn leven heb ik mijn grenzen heel duidelijk aangegeven  8)  Maar ook benadrukt wat ik te bieden had en onder welke voorwaarden ik de klus zou willen klaren en dat heeft goed uitgepakt :) Daarom ook een beetje een opsteker voor iedereen die nog zoekende is: niets is onmogelijk ook al zie je het somber in, de oplossing/baan komt soms uit een heel onverwachte hoek!
#3015954
Hier dezelfde problemen met mezelf te onderscheiden van de jongere generatie.. Ook nog steeds het idee dat mijn baan op de tocht staat, maar durf LinkedIn niet te gebruiken hiervoor omdat veel collega's inclusief baas hier ook gebruik van maken en ik wil niet dat iemand ziet dat ik me suf aan het solliciteren ben om uit deze stress situatie te komen.
#3015996
Ik heb mijn CV ook professioneel laten controleren. Zelf de aanpassingen doorgevoerd. Ik denk alleen dat ik toch serieus te oud aan het worden ben om interessant te zijn voor mijn beroepsgroep (44 jaar) dus daarom ook maar een andere studie opgepakt in de hoop dat ik daar een tweede loopbaan mee kan starten want ik ben nu ruim tweeeneneen half jaar werkloos (oké, heb een kind gekregen op mijn 43e... ) en ik word niet eens meer uitgenodigd. Ik ga nu mijn leeftijd van het CV  verwijderen.... misschien helpt dat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door